Değişime Hazır Mısın Teaser

Moda olaylarının piri olduğum tüm çevreler ve çerçevelerce bilinir. Özellikle hanımım Fulya bıdık tarafından bu konuda oldukça kutlanırım. Sıklıkla bana “Yuh Cenk onu mu giydin, aferin” gibilerinden “aferin” verir. Dolayısı ile televizyonumuzda başlayacak olan Değişime Hazır mısın programının teaser’ını yaparken hiç zorlanmadım. Upload ederken biraz zorlandım, telekom sağolsun.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

37 responses to “Değişime Hazır Mısın Teaser”

  1. ebru says :

    bende katılmak istıyorum kendımden ıyıce nefret ettım cok sıkılıyorum kendımden kocamda dıyo bıraz farklı ol ama yapamıyorumyardımcı olun

  2. cenkozmercan says :

    astv’yi arayıp programa başvurabilirsiniz. programla eser hanım ilgileniyor, arayıp kendisini isterseniz yardımcı olacaktır.

  3. ebru says :

    telefon numarası bılmıyorum yardımcı olurmusunuz

  4. mostlyseries says :

    heceleyerek konuşan veya şarkı söyleyen kimselerden ya da bunları piyasaya çıkartanlardan hayır beklememek lazım. tekme tokat dövmek lazım hatta.. kimin kızı kuzeni bunlar acep..

  5. ebru says :

    cenk abı son olarak sendne bısey isteye bılırmıyım sureklı bakıyorum astv ye degısıme hzırmısın programı ne zamn olcak dıye gun vermıyo reklam cıkıyo sadece kacırcam dıye korkuyorum ne zamn yayın

  6. ebru says :

    COK SAGOL CEVAP YAZAN ELELRIN DERT GORMESIN DUA ETTE BENI ALSINLAR BU HAFTA ABI ESIMLE EVLLIK YIL DONUMUMUZ BIKERELIKTE OLSUN GOZUNE GUZEL GOZUNMEK İSTIYORUM ONU COK SEVIYORUM CUNKU YARDIMLARIN İÇİN SAGOL

  7. ebru says :

    cenk abı sımdı astvyı izledım programı aklım hayakım durdu ya bu sans bana gelmez ama dusunuyom herkez basvurur programa cok guzel yaptılar bayanı cok farklı olduya super bence bu program kım kurduysa bravo ona umarım allahım bana bu hafta yardım ederde ben olurum sans lı bı haftadır mail gonderıyorum ama bakalım

  8. ebru says :

    cenk abı sne bılırsın benı alıp almıyacagını kımın alınacagını programa benı alcaklarmı bı sorabılırmzıın nolurr

    • cenkozmercan says :

      ben bilmiyorum kimi alacaklarını ama sordum başvuran çok varmış galiba.

      • SEVDA says :

        CENK BEY BEN BU DEYIŞİME HAZIRMISIN PROGRAMIN BAŞVURU FORMUNU BULAMADIM YA BURAYA YAZDIM AMA TELEVİZYONDA İZLERKEN RESİM FALAN LASIM DİYORLARDI YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.

  9. bilge says :

    cenk abı nasılsın ben iş arıyorum ama bır turlu bulamadım 7 aydır arıyorum bana yardımcxı olurmusun eger bırseyler duyarsan elaman aranıyo falan senın bıldıgın varsa ne olursa olsun caycılık temızlıkcı yetkı calısayım sneden haber beklıyorum

  10. ebru says :

    cenk abı nasılsın ben iş arıyorum ama bır turlu bulamadım 7 aydır arıyorum bana yardımcxı olurmusun eger bırseyler duyarsan elaman aranıyo falan senın bıldıgın varsa ne olursa olsun caycılık temızlıkcı yetkı calısayım sneden haber beklıy
    orum

  11. ebru says :

    tamam abı cok sagol senden haber beklıyecem umarım olurya cok acıl işe ıhtıyacım var cunku elımden ne gelırse yaparım valla cay temzılık yeterkı calısayım

  12. büşra says :

    seda abla beni hatırladın mı nazmiye ablanın terzisinde çalışan büşra ben bende katılmak istiyorum programına kırmazsın beni dimi?

    • cenkozmercan says :

      neredeyse herkese yazdığım cevabı yazıyorum. keşke biraz okusanız.
      burayı seda ablan falan okumaz büşra, burası benim, astv’de jenerikleri yapan adamın bloğu. onlara ulaşmak istiyorsan yukarıda verdiğim e-mail veye telefonu kullan.

      ayrıca sanırım facebook grupları da var, oradan da ulaşabilirsin.

  13. Anonim says :

    ben bu değişime katılmak istiyorum yardımcı Olurmusunuz Lütfen

  14. furkan says :

    süperrrrrrrrrrrrrr annem diyo

  15. merii says :

    cenkk beyy bu programm tekrar başlayacak mıı acabaaa yaa acayipp bayıldımm bende katılmak istıyorumm vee programdaa inşşşşş rekorr izleme rekoruuu oluşturucaaaamı düşünüyorum çokk eglencelıı bi program yayını olur diye düşünüyorumm tekrar değişime hazırmısın olucak mıı? şimdiden teş.edıyorumm cevabınıza :)

  16. Sevda says :

    selam ben sizin programı bi kaç kez izledim ilk gördügümdede evet bu benin istedigim şey dedim ama katılıpta geri donmezler diye hiç cesaret edemedim ama yınede bişansımı deniyım dedim belki u sefer felek guler yuzume,neyse ararsanız benden daha mutlusu olmicak bundan emin olun.NUMARAM 05422666928.

  17. Anonim says :

    yedi çocuk büyüttüm ve artık hayattan bezginlik geldi herşey beni mutsuz eder hale geldi bu deişim benim için çok iyi olacak sevgiler

  18. arzu says :

    merhaba.programınızı süreklı ızlıyorum.bende katılmak ıstıyorum yardımcı olursanız sevınırım.sımdıden tskler.

  19. Anonim says :

    bende değişmek istiyorum cok sıkıldım bu halimden kimse beni beynmediğini sölüyor insan içine cıkmaya korkuyorum alay konusu olmaktan korkuyorum lütfen yardım edin bana

  20. cenkozmercan says :

    programa katılmak isteyen arkadaşlar, astv’ye başvurmalısınız. benim programla bir alakam yok, sadece jeneriklerini yaptım zamanında.
    program yapımcılarının facebook grubu var oradan başvurmayı da deneyebilirsiniz.
    http://www.facebook.com/groups/198671223528388/

Yorum bırakın