Hadi Bakalım Jenerik


Yeni başlayan Hadi Bakalım programı jeneriği…
Savaş vatandaşı durduyor, sorusunu soruyor bilene hediye veriyor.

UPDATE: Buradan bölüm videolarını da seyredebilirsiniz
http://www.facebook.com/pages/HADI-BAKALIM-AS-TV/403283513661?ref=ts

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Hadi Bakalım Jenerik”

  1. ceren says :

    setbaşında çekilmiş olan hadi bakalım programı görüntüleri neden sitede yok ???????

    • cenkozmercan says :

      her soru işareti için 1 cevap politikası güdüyor cenk çavuş.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece
      bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      Sanırım siz bu bloğu tam anlamadınız. Ben bu programların jeneriklerini yapıyorum ve burda sadece bunlar var, programın kendisi için astv’ye başvurmalısınız.

      :P

  2. Anonim says :

    :D elli kere yazmısın be abi :D

  3. Anonim says :

    Abi as tv de de yokkı programların gecmısı bende bızımkılere bakcaktım mıllet gormus tv de kome dı felan dıolardı sen buraya atsan olmazmı program gecmısını?

    • cenkozmercan says :

      programların arşivlerini burada tutmam mümkün değil çünkü
      1) her programın upload’una yetişemem,
      2) hem de o kadar yerim yok

      haa bi de programın kendini ben de zaten hiç görmüyorum, benim elimden falan geçmiyor. dediğim gibi ben sadece programların jeneriklerini falan yapıyorum, montajcılara veriyorum.

      son olarak, bu program aynı hafta içinde 1 kez tekrarlanıyor dolayısı ile o hafta çıkmışsanız, tekrarını yakalamaya çalışın diye de son bir tavsiyede bulunayım ileride bu istekle gelenlere :)

  4. savas says :

    ben savaş:))programın bölümleri facede hadi bakalım(astv) adlı sayfada!!

Bir Cevap Yazın

