yasayanbursa.com

bursanın tüm renkleriYaşayan Bursa, Bursa’nın en köklü ve içerik olarak en derin dergisi değilse nedir sevimli internet insanı ? Bu da onların sitesi olup yaklaşık 6-8 aylık bir bebektir benim gözümde. Dilhun öğretmen bana bir gün “eyy cenk yapsana etsene” demesine müteakip oluşmuştur.

Buradan onlara selam ve sevgi söylüyorum, kendime de bir porsiyon inegöl köfte söylüyorum sonra.

http://www.yasayanbursa.com

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “yasayanbursa.com”

  1. Bolanka says :

    Teşekkürler.. Gerçekten çok güzel bir internet siteniz var.. Konularınız çok güzel.

  2. tayfun c says :

    Bu siteye verdiğiniz link
    http://www.yasayanbursa.com.tr değil…
    yasayanbursa.com olmalıydı… tr hala boş..
    meraklısı varsa, alabilir
    :)

  3. Anonim says :

    görüneni düzeltmişsiniz ama tıklayınca halen yasayanbursa.com.tr ye gidiyor… yani aymazlıkdan henüz cayılamamış :)))

  4. cenkozmercan says :

    3’ten geri sayıyorum ve bu olayı nihayetine erdiriyorum.

    3
    2
    1

  5. su kaçağı tespiti says :

    Güzel yazmış adam

Bir Yanıt Bırakın

