80lerde sadece beyaz çorap giydim be gamsız!

Evet doğru, ama 80’ler de bunu gerektiriyordu! Eğer beyaz çorap giymezsen bir kıro oluyordun ve kıro olmamak adına biz bu beyaz (ve hatta havlu) çorap modasından nasibimizi fazlasıyla aldık. Gerçi düşününce 90’larda bir ara tayt işine de girmek durumunda kaldık ama hangisi daha beter bilemiyorum. Herhalde bugün tayt giymek daha beter olur…Bu taytlar birde fosforlu renklerde olup parlardı bi acayip. Bi de espadril papuçlar var ki, ona hiç girmeden konumuza girelim.

Benim gibi 80’lerde müzik zevkinin ilk adımları atılan bir adam için duygusal bir post bu sevgili blog okurları. Çünkü her birinde yaklaşık 30 video olan ve 12 DVD’den oluşan best of 80’ler müzik videoları ile karşınızdayım bugün. Tek tek tüm dvd’lerin linklerini vermekle uğraşamayacam ama siz alttaki “related news” kısmından diğer dvd’lere de ulaşabilirsiniz “walk like an egyptian” şarkısı eşliğinde. Nereden peki ? Ta buradan be gamsız!

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “80lerde sadece beyaz çorap giydim be gamsız!”

  1. evronas says :

    kot altına timberland de giydin mi çıplak ayağa?
    tayt ne birader? homofobiklik o günleri hatırlamandan mı kaynaklanıyo?

  2. cenkozmercan says :

    omg! evronas beyi blogflütümüzde görmek ne güzel bir tecrübe! değerli sorularınıza cevap vermek isterim hemen. 1) çıplak ayağa giymedim hiçbirşey. Hatta çorap giymek için çorap giydim hep. 2) tayt çok acayip bir şey. hatta batu o kadar cılızdıki taytlar, taytamazdı onun çırpı bacaklarını.3) homofobiklik yok.

    tekrar bekleriz. bi de tabi trailerpark boys subs lazım…

  3. evronas says :

    hayatim boyu havlu corap giydim, beyazindan hep kacindim ama mecbur kalinca da gururla tasidim. ama tayt olayi sadece sizin ailede varmis sanirim, ben hatirlamiyorum baska bir delikanli bursa sokaklarinda taytla dolastigini. axel rose yansimalari bunlar. cok yazik

    trailer park boys meselesine gelince, daha once de belirttigim gibi piyasada pek yok altyazi. http://subscene.com/ bu adreste bikac tane gordum sanki. onun disinda bilemeyecem. otur yaz lan. buraya sicar gibi post yazacagina bir katkin dokunsun boyle guzel bir esere.

    ayrica benim site harici sitelerin reklamini yapiyosun burda. farketmedim sanma. senin indirecegin linkleri etkisiz hale getiriyorum su asamadan sonra.

    http://www.mostlyseries.com — sampiyon site!

  4. evronas says :

    haa bu arada
    bu tip bir blog fikrim var yillardir, ama anonymous olarak yapmak durumundayim sanirim
    gogsumu gere gere yazamam senin gibi, arkadas karizmasi der utanirim
    sen de 35 yasina kadar bekledin zaten esek derisini germek icin..

  5. cenkozmercan says :

    hahaha köpek köpek güldürdün beni sevgili evronas. burada atıp tuttun ama iş ciddiye binince “anon kalmam lazıma” a geldin bakıyorum..7 proxy arkasından konuşmak kolay layn !

    Bi de neden senin yazdığın herşeye onay vermek zorunda kaldım lan ben ? bir kere onay verince olmuş olması lazımdı. siteyi bozdun harbiden…

    arkadaş karizmasından kaçış olmaz bunu en iyi sen bilirsin ama burda insan içinde bu konuya girmeyelim sonu ikimiz içinde hüsran olur rezil oluruz…

    mostlyseries samimi olarak söylüyorum, tüm dünyada dizi olayında 1 numara ve hatta daha blog’a yeni başladığımda ilk eklediğim postlardan birisi, tabi biraz birikmiş laf olduğu için bu ilk hafta, gerilerde kaldı biraz, hemen sağ tarafa bir daimi link koyuyorum birazdan.

    hadi gömdüm.

  6. evronas says :

    bi kere onaylamak kesmez beni, hergun onaylaman lazim
    surekli ilgi gostermen lazim.. wordpress uyesi olmak lazim 1 kere onayla sonra cos oyna modelini uygulayabilmen icin..

    benim gibi yap, her commente izin ver, sal gitsin.. blogspotta var oyle bir secenek..

    gordumdu mostlyseries postunu tabi. ama yetmez evet saga sola link koy!

    facebookta ne zaman gorunecen?

  7. evronas says :

    burdan anliyoruz ki, IP bazinda onayliyor wordpress uyesi degilsen
    gece 12ye kadar dagidayim blogunu.. her yere comment birakayim

    • cenkozmercan says :

      facebook için sanki çok geç kaldım. bu kadar zaman üye olmadım artık üye olursam arkadaş karizması yerim haha. bu arada comment olayını ben toggle sanmıştım (hep onaylansın-1 kez onaylanması yetsin diye) meğer checkboxmış onu da kaldırdım. artık at koştur.

Bir Cevap Yazın

