Seda Sayan’a özendim.

Evet dergilerde görüdüğümüz her fotograf istisnasız photoshop’lanıyor. Bazen elin ayarı kaçıp olmaması gereken şeyler yapılabiliyor ama herşeyi tadında bırakırsak olmazsa olmazlardan biri bu işlem. Default reaksiyon bunun olmaması yönünde ama o zaman makyaj diye birşey de olmasın di mi ?

Ben de bugün dedim sayıları milyonları bulan fanlarım için bir fotomu fotoşoplayayım, güne zinde ve ferah devam edeyim. Hızlı 5 dakikalık bir süreç sonrası, önce cilt’te noktalar giderildi ve gözlerin beyazları iyice beyazlaştırıldı, hafif bir saturasyon ile gözler daha da öne çıktı, sonra da biraz kontrast verilerek fotografın odağı olan benim şirin suratım daha da öne çıkartıldı. Eski bir Türk büyüğünün dediği gibi 5 dakkada değişir bütün işler. Daha büyük görmek için fotoğrafa tıklamayı bilmeyen insan sayısı 773 imiş (sadece balkanlarda).

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

