Fringe Sea2 Epi14

Fringe yeni episode çıktı. Fakat elinizi biraz çabuk tutun isterseniz çünkü rapidshare haldur huldur siliyor linkleri. Nedense bazen böyle bir durum oluyor her hangi bir dizinin her hangi bir bölümüne öyle bir kasıyorlar ki, 2-3 saatlik linkler siliniyor. Sanki geri kalan bir milyar link farklı gibi.

Herneyse ben hala geçen haftayı seyretmemişim onu anladım şu an. Acaba Walter ne türlü manyaklıklar yapacak? Bu sezon bu dizi biraz daha toparladı sevgili baskül severler. Tavsiye ederim.

Burdan olur / Burdan da olur / Burdan da tüm bölümler olur

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Fringe Sea2 Epi14”

  1. evronas says :

    birader
    guvenilir bir sekilde linklere ulasmak istiyorsan
    kullanman gereken site kesinlikle rlslog.net degil
    comment sekli ile yazilan sitelerden hayir gelmez
    sana 213 gram http://newscenefiles.net/ tavsiye ediyorum, hem hdtv hem 720p ripler icin
    bu aralar ben de emuleyi 2. plana attim yeni oynayan dizileri indirmek icin
    bu siteden indirip, isim duzeltip mostlyseries icin rapidliyorum

    bu arada nedir bu once commentleri review edecem sonra yayinlayacam modu
    delikanli adam acik birakir gotu basi

  2. cenkozmercan says :

    Comment’leri review edeyim diye bir kaygım yoktur ve fakat bu wordpress’in tüm özelliklerine henüz hakim olamayabilirim. Gerçi çoğunu kurcaladaım ama olan opsiyonlar a) her commenti review et ve onayla, b) bir kişi bir kez onaylanmışsa o artık rahat rahat yazabilsin, ki kullanılan versiyon bu burda.

    rlslog ve zerosec comment’lerinden ara ara alakasız şeyler indirdiğim de oldu ama görmeyi seviyorum be hodja. resmini posterini screenshot’ını. kolayıma geliyor. newscenefiles’a da bakıyorum aslında.

    milletin burayı bir download portalı olarak kullanacağını sanmıyorum, zaten linkler de benim değil, sadece sevdiğim dizileri yayınlandıkları gün “bak bu bugün çıktı” tarzı hatırlatıyorum sadece. kolaylık olsun, isteyen baksın diye de link veren bir sitenin linkini veriyorum o kadar.

  3. evronas says :

    millet derken?

Bir Cevap Yazın

