1000 hit barajı

Az zamanda çok işler yaptım sevgili misafir. 13 gün içerisinde 123 post. Tabi bunların büyük bir kısmı birikmiş işlerimin bir kısmı idi. Websiteleri ve televizyona yaptığım işler. Bu blog’da da amacım hem bunları göstermek, hem de beğendiğim bazı şeyleri siz sevgili okurlarımla paylaşmak, hem de bir iki konuda bir iki kelam etmekti. Hatamız varsa affolmasa da olur. Çok ta pili pili. Hahaha

Bu 13. günde 1000 hit barajını devirmiş bulunuyoruz. Günde ortalama 60-80 değerli izleyiciye hizmet veriyoruz. Rekorumuz 184 hit ile 22 ocak. Dip ise 29 hit ile 24 Ocak pazar. Bu sayıları milyonlara çekmem an meselesi biliyorum! Facebook eklemelerinden bir takım hitler alıyorum, arama motorlarında cenk, özmercan, astv gibi keyword’lerden aranmışım şu ana kadar.

Bu güzel özetten sonra da şunu belirteyim ki, aklımda 1000. hiti veren can yoldaşımıza 1 lebi derya villa, 3 aston martin binek otomobil ve hafta içi dilediği 3 kişi ile toplam 222 dakika bedava konuşma dakikası verecek idim. Ve fakat ben bu postu yazarken baktım, hit sayımız 1002 olmuş. Dolayısı ile çanak çömlek patladı sevgili cenkozmercan.wordpress okuyucuları. Şimdi hepimiz işimize gücümüze dönelim.

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

