cinetech.com.tr

Aslında bu 2 sene önce yaptığım ve bir süre sonra da haftalık film update’ini cinetech’e bıraktığım bir site. Ama bu bloğu ilk yapmaya başladığım zaman “sitemiz güncelleniyor” falan gibi bişi vardı burda. Bende de dedim ki “siteyi değiştiriyorlar herhal”, ve web bölümüne eklemedim. Çünkü yarın bigün birisi girer benim yapmadığım bir siteye, anlamazlar başkasının yaptığını, sorun olur. Sorun 2 yönlüdür. 1) Başkasının sitesini “ben yaptım” diye dolanmak mallıktır, 2) Büyük ihtimalle dandik bir joomle, nuke geçirmesi olur, sayıları milyonlarla ölçülen fanlarım “bu siteyi cenk mi yapmış aaa” diye ses çıkarıp üzülürler. Bunlardan kaçınmak istedim kısacası.

Herneyse bu siteyi de yapmıştık zamanında, severim ama bunu, basit, temiz, net bir sitedir.  1 yıldır falan update’i bende değil, onu da belirteyim ve alp disiplini hakkında bir şiir yazmak için aranızdan ayrılayım. Bibuy www.cinetech.com.tr

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

