didemsezgin.com

didem sezgin'in sitesidirDidem Sezgin Bursa’mızın en havalı kişisel ve kurumsal gelişim koçudur. Bu da onun sitesidir. Temiz sade tasarım ile interaktif tecrübenin tepe noktası bir tasarımı vardır. Ben yaptım diye söylemiyorum bak !

Benim sevdiğim sitelerden birisidir. Didem de sevdiğim insanlardan birisidir. Wii’de yenilince biraz somurtuyor ama hahahaha !

http://www.didemsezgin.com

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

11 responses to “didemsezgin.com”

  1. didemsezgin says :

    Merhaba Cenk’cim;

    Ben sitemden epey memnunum. Aldığım geribildirimlerde pek güzel.
    Daha ne isterim? ( Devamlı yüklemeler talebim olsa da boşver) :)
    Bende bana dominant demen haricindeki herşeyinle seni çok severim. :=)
    Wii de de her türlü oyunda da oldukça sakinimdir esasında .:)

    • cenkozmercan says :

      Sevgili Didem’cim;

      Ben de sitenden epey memnunum. Daha ne isterim demişsin ? 2 bölüm birden lost var bende onları istersin herhalde. telefon falan diyorum. ayarlayalım diyorum.
      yine bekleriz :D

  2. Anonim says :

    aaa bende tanıorum bu hnmefendiyi…..koçluk almıştım ondan….işte çok işime yaradı ve performansımız çok arttı….iş bir tarafa gide gele arkadaş olduk…..sonra bende kendisini tanıma fırsatı buldum……kaybederse çok sinirlenio…..en iisi bi kaç oyun bilerek yenilmek…..sonra bi oyun farklı kazanıp gerçek patron kim göstermek…..sonra yine yenilmeye başlamak….:)))))))))

  3. Anonim says :

    Bu kadar olmaz….İşte tam yukarıda belirttiğim şey….Arada bir yenilmek durumu bu işte:)
    Ama yine de 20-2 biraz abartı olmuş:)))))….İçkilimiydim acaba?

    Hem gören ve anlatan b.efendiye hemde kızgın h.efendiye benden de selamlar…..

  4. Anonim says :

    Bu arada Murat Ünlü kim?Ben o deilim…..

  5. Anonim says :

    Bu arana Murat Ünlü kim?….Ben o deilim

  6. Didem Sezgin says :

    Arada bir yenilmek mi?:))))))) Ben hiç yendiğini görmedim desem hakikaten abartmış olmam.
    Ama bu kendini avutma durumun motivasyonun açısından herhalde gerekli diye düşünüyorum.

    Bu arada içkili olmanız ihtimali %de 1.00000000000000000000000000000000000000000000

  7. cenkozmercan says :

    ilgi ile izliyorum olanları.

  8. Anonim says :

    içkili olmanız mı olmamız mı….ben seni içmioken hiç görmedim:))))))))))))))))

Yorum bırakın