Umumi Tuvaletlerde El Yıkamak?

En son söyleyeceğimi en önce söyliyim, diye bir laf var güzel Türkçemizde. Ağzını büzmesinden Ömer diyeceği belliydi gibisinden bir laf daha var hamdolsun. Ben bu iki zarif söylemi bir araya getirip “En önce söyleyeceğim şeyi ağzımı büzüp söyleyeyim ki,  Ömer diyeceğimi anlayın artık canım sizde” gibi bir laf ile gireceğim bu yazıya izin verirseniz.

En önce söyleyeceğim şeyi ağzımı büzüp söyliyeyim ki, Özer diyece….ah yapamadım. Olsun, hayata küsmemek gerek. Bugünün bir türlü giremediğim konusu umumi tuvaletlerde el yıkama durumu…Umumi tuvalette umumiyetle el yıkamam dostlar! Bakın drank diye söyledim! Önyargı seven bir millet olarak çoğunuzun tiksinti dolu bakışlar ile ekrana baktığınızı hissediyor, cep telefonundan adımı silmeye çalıştığınızı tahmin ediyor, tüm bunları yaparken de bir yandan kayınvalidemin bana hazırladığı sandviç’i yiyorum. Diyeceksiniz hemen “Ama cenk, bu senin yaptığın sadece yanlış değil, bunu buradan kitlelere de açıklayarak çoluğumuza çombalağımıza kötü örnek olmak değilse nedir ? ” Korkmayınız sevgili okur. Bana bir kulak kabartınız, inanıyorum ki bana hak vereceksiniz. Diyeceksiniz ki bu gece yatarken, “Bugünde sağ olsun cenk çavuştan birşeyler öğrendik, yarına allah kerim”. Bizim de misyonumuz bu tabi. Vatandaşı eğitirken vatana yararlı bir insan olmak. Bunu oluyorum bu yazı ile.

Bakın, durum en basit haliyle bir karşılaştırma ve kötünün iyisini seçme durumudur. Tuvalete girdik, pisuara ilerledik, fermuarı açtık, penisin dış “sosissel” olarak nitelenecek kısmını tutup, hedefe doğrulttuk ve işedik. Sonra Herşeyi yerli yerine geri koyduk. Ne yapmış olduk ? Sosissel kısma temas ettik. Genellikle 2 parmak (işaret ve baş) kullanılarak yapılır ki, bazı bayan okurlar avuçladığımızı sanmasınlar diye bunu söyleme ihtiyacı hissettim. Ne diyorduk ? Hah bu bizim kağıt üzerinde yapmış olduğumuz “pis şey”dir. 2 parmak ucu ile sosissel kısma temas…Bu durum 1’dir.

Durum 2’de de, elini az evvel feçes’ine ve rektumuna değdirmiş bir vatandaşımızın direk olarak açmak sureti ile temas ettiği çeşme vardır. Bizim ülkemizde temizlik budur. Taharet bu şekilde temizlenir. Daha sonra ne yapacak bu vatandaş, tabi ki gelip çeşmeyi açacak ve elini yıkayacak değil mi?

O zaman sorun, “sadece sosissel’e değmiş ve yıkanmamış mı, direk feçese değmiş çeşmeye değmiş ve yıkanmış mı” sorunudur! Ben bu durumda umumiyetle elimi yıkamam ve bence bu beni daha da temiz kılar sevgili dostlar ! Bazen dalarız, elimize 1-2 damla gelebilir ya da illa tuvalette çeşme ile muhattap olacak bi sebepten ötürü, o zaman çeşmeyi yandaki çeşme ile yıkarım, yandaki çeşmeyi de heroes’dan sylar’ı çağırıp ona telekinetik olarak açtırırım. Bunları iyi çalışın yarın bigün tuvaletten dizanteri falan kapmayın sayın insanlar!

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Umumi Tuvaletlerde El Yıkamak?”

  1. Anonim says :

    Tüm yazılarda ”direk” yerine ”direkt” desek bu harika ve akıcı anlatıma daha iyi gidecek.

Bir Cevap Yazın

