Karokatörden dejavu oldum

Kişiselden devam. Az evvel bir şekilde kendimi memo tembelçizerin sitesinden buldum. Severim bu adamı epey. Bazı adamlar vardır çok komiktir, mesela umut sarıkaya, o kadar çizemez. Ama olsundur çünkü gülmektir gayemiz, bazıları da iyi çizer ama o kadar komik değildir. İsim verip “sen komikçi dergi komiksiz çizersin” demek istemiyorum kimseye. Ama memo hem süper çizer hemde komiktir. Konumuza gelelim.

Adamın sitede soldaki kare  bir anda dikkatimi çekti. Biz ne zaman ciddi bi yere gidecez karımla, tam bu kareyi yaşarız adeta. Ohaaa diye 67 jul gücünde kuvvetinde bir dejavu yaşadım. Zaten tip de benzemiş bana. Tam gözümün önünde canlandı bu an. Köpek köpek güldüm ardından. Burdan karıma da sesleniyorum, ne olur bana kasık kılıklar giydirme şu gecelerde bebeim, minik bıdıklım, karafullam…

bu linki de verelim ayıp olmasın
http://www.memotembelcizer.com/

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Karokatörden dejavu oldum”

  1. karısı says :

    komik değilllll işteee!!
    bak şimdi bile sinirlendim :))

  2. batu says :

    sevgili kuzenim cenk
    seni çok ihmal ettim ama sen de beni ihmal ettin tekrar buluşalım seni çok özledim
    bu yorumla da seni rezil ettim

    • cenkozmercan says :

      iki şey var sevgili kuzenim batu
      1) ben bir blog yazıp içimi internetlere dökmüşüm, evren marjinali musallat olmuş yorum üstüne yorumla rezil olmamışım senin 2 tırt “ihmalkar” laflarınla mı rezil olacam ?
      2) seni ne zaman arasak ya gece 12’ye kadar çalışıyorsun ya da şarm el şeyk, lizbon ya da brunei sultanı ile bir tatildesin.

      2 de kelime vereyim son: insan ol! :P

  3. evronas says :

    ulan her notta her commentte bir sataşma var, adımı kullanmadan rating alamıyosun tabi.

    ayrıca komik.. ben benzer aksiyonlar yaptığımda nilüfer gülüyo.

Bir Cevap Yazın

