The Office Sea06 Epi14

En favori 2 dizimden biri olan “the office” yeni bölüm ile karşımızda sevgili insan evlatları. Michael ve Dwitght’a kopuyoruz, hiç bitmesin istiyoruz. Söyleyecek fazla şey yok, zaten gerek te yok. Sevin sevdirin…

Burda / 720p / Tüm Bölümler / Altyazılar

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “The Office Sea06 Epi14”

  1. evronas says :

    yeter diziler miziler
    biraz da ciceklerden boceklerden bahset
    dalini kirdigin zaman agitlar yaktigin agaclardan bahset

    • cenkozmercan says :

      bir sebepten akismet dostumuz bu senin yazını spam olarak nitelendirdi, seni kurtardım “istenmeyen değil” dedim senin için. istedim seni. dikkat ol derim sana !

  2. evronas says :

    ben bunu yazdim, baktim sonra dokulmussun kendin de. neden hep dizi yaziyorum, neyim neciyim ki ben diye. herhalde comment’in etkisi oldu demistim ki wordpress soytarisi bizim comment’i yemis yutmus.. alacam dalagini az kaldi.

Bir Cevap Yazın

