14 Şubat Manifesto Wallpaper

14ŞubatManifestoBugün öğlen uykusuna yattığımda, ki ağzıma 2 dürüm atmıştım içim geçmiş, bir pantone sakallı dede “ey oğul bak mal mal uyuyorsun, Fatih senin yaşında İstanbul’u fethetmişti, sen hala adam olamadın” dedi. Anında cevabı yapıştırdım: Ey dede dedim, Fatih İstanbul’u 18 yaşında aldı, ben 34 yaşımdayım, götünden atıp konuşma. Bu tabi bi an şaşırdı ama tabiatı gereği benimle polemiğe girmek istemediğini, kötü bir niyeti olmadığını falan sayıklarken, benim canım öyle bir şokella çekti ki uyanmışım.

Ama uyandığımda bu dünyadan hep aldığımı, hiç geri vermediğimi düşünüyordum. Hemen aklıma bir fikir geldi. Bunu insanlara geri verebileceğim birşey olarak uygulamaya koydum ve karşınızda 14 Şubat evli adam manifestosu duvarkağıdı ile geldim. Tıklayın efendim, büyüyecektir.

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

