Lost Sea6 Epi3

Bir lost gününde daha birlikteyiz ha gamsız ? Bu sabah bir reklam çekimi için işe 3’de geldim ve dolayısı ile en erken basmam gereken postu bu kadar geçe sarkıtıyorum. Ve fakat zaten en güzeli bunu eve gidip hanımımızın kollarında seyretmek deil midir ha? Öyledir.

DİKKAT OL SPOILER: (Okumak için meaaauz ile tıklayıp metni seçin)
Said’in içine kim kaçtı lan? Jakob mu yoksa siyah duman adam mı  ? Biliyoruz ki siyah duman adam adada ölü cesetlerinin içine kaçıyor, ama Jakob’da hugo’ya alın bu mü’min’i bizim tapınak var oraya götürün demişti? Ayrıca alternatif gerçeklik ve 2 paralel hayat ne ayak ? Bakalım nasıl açıklanacak tüm bu gizem özdil?

Bu kadar çitçat yeter nerde benim linkler diyen güruh için metin milli söylüyor:
Burda / Burda / Burda da / 720p / Altyazı / Tüm Bölümler

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Lost Sea6 Epi3”

  1. evronas says :

    madem dizilerden gidiyoruz, ben de kalifornikasyon tavsiyesinde bulunayim.. hem kaliforniya hem fornikasyon anlaminda tabi. xfiles’in mulder’i davut dukovni saglam oynuyo genelde. 3 sezon, 12ser bolumden 36 bolumcuk. lezizdir kendisi..

    hatta tpboyzdan sonra en iyi cable dizisi denebilir..

    • cenkozmercan says :

      onun su altı resmini görüp ne iş bu maldır diyordum,
      ama mevcut dizileri bitiremiyoz daha. zamanla olur belki,
      ben tekten lie to me’ye girdim bu arada tim roth abi yüzünden. sdece 3 bölüm izledim daa gerçi

  2. evronas says :

    evet tim roth’u gorunce ben de dalmistim
    ama piyasada cok benzer dizi var o anlamda
    en tasak ve super olani: psych
    en bilimsel olani: lie to me
    en psych kopyasi olani: the mentalist
    lan ben 218 tane diziyi takip ediyom galba, izleme baglaminda..

    psych sana uygundur cenk, izle kendisini… cevap verdigin icin 2 dizi oldu odevin.

Bir Cevap Yazın

