Lost Underground Art Show

Lost hakkında biraz interweblerde sörf yapayım dedim sonra linkleri linkleri, tıklar tıkları izledi ve bir anda kendimi “lost yeraltı sanat şov” sitesinde buldum. İlk aklıma gelen bu herifler acaba abc’ye copyright paracıkları ödüyorlar mı acaba oldu. Sonra dedim, bana ne lan bundan. Öderler, ödemezler. Elalemin derdi beni mi neyse ne.

Lost ile ilgili olan herkesler gibi ilgimizi hemen çekiyor bu tür lostsal şeyler ve hemencecik incelemeye alıyoruz. Elemanlar çizmiş, etmiş, satmış bile çoğu resmi. Ayrıca locke beberuhisi ve hurley pancar’ının mini modelleri de çok tatlı diyip linki verelim ve sonra da tarih beni yargılasın. Meeaaauz ile dürt

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

