Metallica’yı Ağırladım!

Bakın bu metallica’yı biz çok sevdik gençken, sonra bunlarda bi yılışma, bir MTV tripleri, bi saç kesme bi bilmem ne falan. Siyah kapaklı albümle hafif kıllandım bunlara ben, daha sonra da zaten laçka oldu bunlar, iyiden iyiye kestim samimiyeti haliyle. Bi de bu herifler tam mal tamam mı, bi mail atmayı bilmezler falan, bi gün oahu’da denk geldim bunlara hard rock cafe’de. oturmuşlar laptop başına açmışlar outlook’u bi hararetli konuşmalar tartışmalar havada “fucking this” “fucking that” uçuşuyor. Dedim James ne oldu? İşte mail atamıyorlarmış bilmem ne, tınmadım pek bunları ama gençliğimiz uğruna dedim yardım edeyim sabilere. Açtım outlook ayarlarını yaptım falan, attık maili.

Bu da baktı aksan falan var bende sen dedi fransızsın dimi. Patlatasım geldi elimin tersiyle ağzının orta yerine de, bu amerikalılar birisinin yabancı olduğunu anlayınca onu anında fransız sanarlar sevgili tazmanya canavarları. herneyse yok dedim, türküm ben falan. Bunun da bööle kurtlu gitarı var ya, vay türkler kurt bilmem bişiler anlattı tam dinlemedim ben bunu iyiden iyiye kıllanmışım zaten. Dedi Türkiye’ye gelirsek arıycam seni. Dedim çok ta tınnnnnn. ister ara ister arama, verdim annemlerin telefonu. Bu salata 3 gün önce aradı dedi ben, lars bi de bizim karılar tatildeyiz falan, işte istanbuldamısın sen nedir bilmem ne…Lan dedim bak james, zaten “And Justice For All”dan sonra kılım size, her gördüğün yabancıyı fransız sanarsın, her türkü istanbulda sanarsın, ne zaman adam olacaksın lan sen! Bu da tabi alışmış herkes buna yamansın, götünü yalasın falan, bi şok oldu…Bi sessizlik falan telefonda, sonra dedi “cenk biliyo musun haklısın ya”. Ben de böyle bi laf duymayı beklemiyorum tabi. “Kendimizi sana affettirelim izin ver” falan..Alla allaaa ne oluyo falan derken, dedi sana özel bir unplugged konser verelim senin evde. Dedim “yanlız and justice ve öncesini çalacaksanız gelin”. İşte yukardaki bileti de şaka olsun diye bastırmış falan bunlar, geldiler bize james, lars, yengeler falan, dedim “ulan dedim böyle salakça bişiyi daha ne kadar uzatacam lan” dedim ben kendi kendime. Nasıl okuyucuya belirtçem lan dedim. Sonra şu 3 kelimede karar kıldım. “Şaka lan şaka”…Siz de böyle lüzümsuz şeyler anlatmak istiyorsanız eşe dosta sizi hemen http://www.says-it.com/ ‘a alayım, bak orda bi ton şey yapabiliyorsun bu bilet gibi…Bazı örnekler vereyim de tam olayım. Yapılabilen herşeyin fontundan, rengine, büyüklüğünden üstüne eklenecek ikona kadar istediğiniz gibi değiştirebiliyorsunuz. Hadi sizi gidi akıllı bıdıklar siziiiii….

Reklamlar

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: