Bursa Reklam Piyasasında Kreatif Uyanış II

Bundan kısa bir süre önce Bursa Reklam Piyasasında Kreatif Uyanış adında bir yazı yazmış ve kısaca son zamanlarda gördüğümüz farklı, ışıklı, billboard ve totem örneklerini göstermiş ve bunun Bursa reklamcılığı adına pozitif bir adım olduğundan bahsetmiştim. Bursa’lı reklamverenlere “insanların onları verdikleri reklamları okumak için sıraya girmediklerini” anlatmaya çalışmış ve diğer yüzlerce billboard’dan, totem’den, ilandan, afişten bir şekilde farklılaşmaları gerektiğini dile getirmiştim. En son bu akşam üstü eve doğru giderken, carrefour’un yanında bu cam faunus içinde ışıklı süt kutusunu gördüm ve daha önce de dediğim şeyleri dedim. Aferin Yörsan aynen devam.

Kimlerle çalışıyorlar falan hiç bilmiyorum ama ajanslarına Bursa’da farklı bir prodüksiyon için müşteriden “ok” alabildikleri için, yörsan’a da böyle şeyleri deneyerek kesinlikle yanılmadıkları için tebriklerimi yolluyorum. Belki Yeşil Bursa’mız bir İstanbul olamayacak hiçbir zaman ama yine de hoş böyle şeyler görmek.

Şu yazdıklarımı bir okudum da sanki reklamcılıkta devrim yapılmış gibi şeyler yazmışım. Ama yine de Bursa’da bir müşteriyi böyle birşeye ikna etmek iyi yaaa. Daha da farklı şeyler görme ümidi ile diyor ve yayınımıza son veriyoruz.

Etiketler:

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Bursa Reklam Piyasasında Kreatif Uyanış II”

  1. funda says :

    güzell

Bir Cevap Yazın

