Flash Dersleri 1: Arayüz

Solunum yolları kapuskalanması yaşadığım bu hafta sonunda ufak bir ara verdiğim bloglarıma hızlı bir dönüş yapmak isteyen bir kişiyim. 3d max derslerine yanımda bir kişi olarak devam etmek istiyorum ama o fırsatı yakalayamadım daha o yüzden aradan flash’ı çıkartalım dedim. İlk ders tools, timeline, paneller vs gibi arayüz elemanlarını görüyoruz.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Flash Dersleri 1: Arayüz”

  1. Mustafa says :

    teşekkürler flaş öğrenmede ilk adımlarımı bu video ile atıyorum,biz okulda html görüyoruz flaş daha hoş geliyo bana.

Bir Cevap Yazın

