Sonsuz Domino Taşları

Kimse bilmez, ben dahil, en büyük hobim domino taşı dizmektir. Ama domino taşları az olduğu için okey taşı dizerim. Hergün saat 12:30’da, ki buna biz nedense YARIM da deriz, eve gelip küveti doldururum, sonra boşaltıp küvetin içine domino taşları dizerim. Neden böyle yaparım ? Çünkü küveti dolu bıraksam dominoları dizemem değil mi?

Peki tatile gidince ben dominolar nasıl dizilecek? Onları komşuma bırakmayı denedm bir kez, saat tam 12:30da bunları diz, günün ilerleyen saatlerinde de ne halin varsa gör dedim ve Reykavik’e doğru yola çıktım. Sen de 20 ben diyim 21 dakika sonra geri döndüm baktım bu dominolarla oynuyor, vurdum tekmeyi dizine aldım dominolarımı geri, reykavik’e de gidesim kalmadı. Taa ki Ouroborus Domino ile tanışıncaya kadar. Artık ne zaman istesem Reykavik’e gidiyorum, bir külah dondurma yiyorum ve geri geri yürüyerek ülkeme dönüyorum. Dominolarımda da sorun yok.

Böylesi hudut tanımaz bir tasarımı kim yapmış diye araştırınca Karl Lautman ismi ile karşılaştım. Baktım abi bazı icadlar daha yapmış ve meğer bizim ouroborus domino ile 2004’de Kinetic Art Ogranizasyon’un düzenlediği yarışmada 2. olmuş. Vay vay vay dedim ve hemen kinetic art organisation’un web sitesine gittim. Siteye girer girmez bir aydınlanma yaşadım. Bana flash için laf sokan herkese bir anda hak verdim ve bütün internet böyle olmalı lan diye secde ettim.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

4 responses to “Sonsuz Domino Taşları”

  1. emo qench says :

    yha ben domını taşhlarını nerden bulcm yha nerde satılo şunlar????????????????

  2. cenkozmercan says :

    hemen bir analiz yaptım ve “google’la arkadaşım” dememem gerektiğini anladım. Çünkü google’da arama yapmak için birşey yazmanız gerekiyor, sizin en güçlü yanınız değil sanırım bu :P o yüzden şöyle bir hizmet yapıyorum ve link veriyorum
    http://tinyurl.com/4fxjmpf

  3. emo qench says :

    hala hala yapmaya bizde biliok heralde googleden yazmayı ama cıkmıor allhmya ödev olmasa hayatta ugrasmam su taslarla ama yıllık odeve tukureyım yhhhhaaaaaaaaaaaaa allhtan yardımcı olcktnz coq saolun

Bir Cevap Yazın

