Aaa Dedirten Siteler 1

Yeni bir yazı dizisi başlıyor, bazen ılgın ılgın, bazen de çok sıcakken ele dökülen beyti gibi. Bazen hırçın bir fermuar düğümü ve bazen dingin bir kehribar gibi. Yeni yazı dizimizin konusu gördüğüm zaman bana “Aaaa” dedirten siteler. Bu sitelere giriyorum “aaa” diyorum sonra da bloglarıma ekliyorum. Sonra siz ister elinizde marmelatlı ekmek, ister de kurnalı tart ile bakarsınız. Buradan bir internet yolu açıyorum.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Aaa Dedirten Siteler 1”

  1. gökhan durak says :

    itiraf ediyom başta aaa dedirtirecek site ne olabilir diyordum ki
    site açılınca aaaaaaaalfabeyi ağzım açık sayıkladım adamlar yapmış abi bizim kalibremiz çok düşük bizden böle iş çıkmaz bencil milletiz biz takım ruhu yok benim yaptığım beğenilsin yaptım mı ben yaparım var hepimizde bizde “sende” yok mu cenk bize özgüven değil özgüvenişim(özgüvenli insan topluluğu)

  2. gökhan durak says :

    lazım

  3. Berkho Paşa says :

    Ele dökülen beyti gibi benzetmesini anlayabilmek için ilk fırsatta kebapçıya gideceğim a-dostum

    • cenkozmercan says :

      İtiraz ediyorum şuna: kebap denilen şey birdir, o da iskender kebaptır. Adana urfa falan il’dir. beyti falan bişeydir ama kebap sadece iskender kebaptır.

Bir Cevap Yazın

