Dragon Age Awakening

Salsalar beni sevgili okurlar 7/24 oyun oynayabilirim. Eskiden yaptımda bunu. Ama artık 34 yaşına geldik, oyuna çok az vakit ayırabiliyorum. Karıma kalsa hala çok oynuyorum ama doyamıyorum be sevgili okurlar! Eskiden elime geçirdiğim her oyunu kurar, çoğunu 1 saat falan oynayıp, uninstall ederdim. Çünkü bir ton oyun vardı ve sevmediklerimle niye zaman harcayayım ki? Diablo’yu bile böyle elemiş adamım ben. Tabi bunda o zamanlar amigadan yeni PC’ye geçmişlik, hack’n slash olayına uyuz olmam falan gibi sebepler var. Bu arada bir sürü ortalama oyunuda zaman yetiyor diye aradan çıkarıp bitirirdim.

Ama artık öyle oyunlar varki, iyilerin de en iyisi, biriktiler kaldılar. Yıllar oldu, mesela bir witcher, bir fallout3, bir gta4… Evet yıllar oldu resmen ve oynayamadım. Oynadığım zaman online Enemy Territory oynuyorum. Ama bu duruma bir dur demek için 2 ay önce falan Dragon Age’i kurmuş, üzerinde 120 saat falan harcamış, yapabildiğim tüm side questlere girmiş, oyunun %90’ını falan bitirmişken, 10 gün önce falan bir format attım. Oyunu bitiremedim daha yani, ama bu arada oyuna standalone expension çıktı.Son yıllarda çok fazla single player oyun oynamadım ama oynamama da gerek yoktu aslında Dragon Age’in ne kadar süper olduğunu anlamak için. Herneyse çok dağınık saçma sapan şeyler yazdım, konuyu bitirelim artık ufaktan.

Yani ilk oyunun kurulu olmasına gerek kalmadan çalışan bu pack’de isterseniz sıfırdan bir karakter ile, isterseniz de origins’den gelen karakterinizle oynayabiliyorsunuz. 6 yeni specialization, 24 yeni spell, 32 yeni rogue/warrior talent ile gelen oyunumuzu Razor1911 release etti.

Official FAQ / Gamespot / IGN / Releaselog Links

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Dragon Age Awakening”

  1. Anonim says :

    diabloyu elemek?! cok feci gözümden düştünüz sayın özmercan!

    • cenkozmercan says :

      bugün aslında belki oynarım, hatta clone’u tital quest’i biraz oynamıştım. o zamanlar rpg konusunda kafamda bazı katı kurallar vardı ve diablo tarzı hack n’slash’lerdeki tekrarlı “yaklaş – 2 yaratık triggerla – geri çekil – öldür – geriyorsa potion iç” olayını 1000 kereden fazla yapınca şu an gösterebileceğim sabrı gösteremezdim herhalde.

Bir Cevap Yazın

