İsveç’te Kahraman İlan Edildim

Evet iki saat açıklama yapmak istemiyorum. Eve gidip lost izlemek istiyorum. Ama koskoca bir ülke beni ulusal kahramanları ilan ettiği için bir takım bürokratik lüzumsuzluklarla uğraşıyorum. Bu post için bir thumb bile yapamadım gördüğünüz gibi. Adamlar bir de kalkıp benim için bir film yapmışlar isteyen izlesin diyorum http://en.tackfilm.se/?id=1268836659625RA46

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “İsveç’te Kahraman İlan Edildim”

  1. fulya says :

    wawww… etkilenmemek elde değil :))

Bir Cevap Yazın

