Yansıtıyor Elin Rus Birası…


Utandığım anlardan birisidir ki, bundan 11-12 yıl önce falan olsa gerek, yolda araba vesaiti ile gidiyor, bir yandan da metalci metalci musikiler dinliyordum. Elbetteki o zamanlar amacım duyma kaybı yaşamak olduğu için sesi köklemiş idim. Bir takım ışıldamalar bişiler oluyordu ama ben tam olarak olaya uyanamamıştım. Sonra anladım ki benim arkamda bir ambulans var, ışıkları şakır şukur aynadan geliyormuş o ışıldamalar onlarmış. Ne kadar blokladığımı bilmediğim ambulansa hemen yol verip çok utandığım için eve gidip 12 gün sokağa çıkmadım ve duşta conan okudum.

Olaydan sonra aklımda kalan şey ise aynadan baktığımda ambulans yazısının aynada düz olarak okunabilmesiydi. Şimdi bu artık normal kabul edilsede bir zamanlar bu işler böyle değildi sevgili Zonguldak Ereğlililer. İşte bu “refleksiyon” fikrinden yola çıkan bir rus birası da şöyle birşeyler yapmış.

Gidiyorsunuz bara, içiyorsunuz biracıkları, dalıyorsunuz tuvalete, bir bakıyorsunuz ki o da ne? Bazı posterler var ortamda.
İlanda bakıyorsunuz kril kril laflar var. Biz tabiki latin alfabesine geçmiş insanlar olarak ne diyor bu ilan anlamıyoruz. Ama sonra…

Vay be aslında olayın rengi farklı imiş diyoruz ellerimizi suya banıp gusül abdestimizi alırken !

Meğer diyormuş ki “Real men dont drink and drive”, yani harbi erkek içip araba kullanmaz ! Hemen prestroika diye bağırıp, tanesi 22 avrodan dümen ihraç etmek istemiyor musunuz allah aşkına?

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

