Flashforward Duble Döndü: S01E11-E12

Eskisi gibi her diziyi anons etmeme, sadece lost’tan nükte yapma kararımı bozduğumu sananlar olabilir aranızda, ki bozmadım. Ve fakat bu demek değil ki, bir sezon başlangıcı – bitişi, veya uyuzca verilen araların bitişlerinin haberlerini vermemeliyim. Bakın veriyorum böyle bir haberi şu an.

Flashforward henüz ilk sezonda 10 bölüm yayınlamış, pilot’u en başarılı dizilerden biridir bence. Daha ilk bölümden “hooaaap ne oluyo leaayn” hissini oluşturmayı başarmıştır. Ama biraz heroes kokusu aldım bu diziden ben, sanki iyi başladı ama sonu iyi olmayacak gibi. Biz şimdiden yargılamayıp, dizi duble episode ile başladı demekle yetinelim. Ayrıca, 2 gün önce de what did you see adında special bir bölüm yayınlanmıştı. Ona da bakmak isteyenler olabilir.

what did you see / S01E11-E12 / Tüm Bölümler / What did you see Altyazı / S01E11-E12 Altyazı

Ben bu yazıyı yazarken duble episode’un Türkçe altyazısı daha çıkmadı. Akşama kadar çıkar inşalla diyoruz.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Flashforward Duble Döndü: S01E11-E12”

  1. Berkho Paşa says :

    Cengo’dan al haberi valla. Hemen eve gidip bitmiş rapid accountım harici bir kaynakla indirgemeye odaklanmalıyım.

Bir Cevap Yazın

