Kameraman İlker Sana Söylüyorum!

İşim gereği hayatımda kameraman tanıdıklarım olagelmiştir. İlk önce onlara karşı bir kamu görevim olan “Kameraman Cevat Kelle” olayını artık mazide bırakmamız gerektiğini söyleyerek söze başlayayım. Sene 2010 oldu artık lütfen bu konuyu daha fazla uzatmasın kimse artık. Sezarın hakkını sezara verdikten sonra konuma döneyim. Bilirsinizki her yazıda mutlaka konuma dönerim.

Son zamanlarda İlker ile oldukça fazla çekime gittiğim için onunla daha fazla zaman geçirir oldum. İlk dikkatimi çeken özelliği tahinli pide sevgisi idi. Daha sonra bir an dikkatim dağılmış. Bir an tekrar dikkat ettim bakın ne gördüm!

Bu resme tıklayanlar büyüdüğünü hayretlerle gördüler.

Bakın dediğim gibi bir an dalmışım, sol tarafımda bir anda ilker Türk Dili ve Edebiyatında nah adını verdiğimiz şekli bana sergilemeye başlamış. Bilindiği gibi litrenin onda birinde elimi cebime atar ve hızla foto-kamera çekerim böyle durumlarda. Nah’ın pozisyonunu fotograf çekimi esnasında bozamayan İlker sadece gözlerini gizlemekle yetinebildi. Tabi ben sorumlu her blogcu gibi, her ne kadar +18 yazı, kırmızı nokta falan ile okuyucuyu uyarmış da olsam, yine de sansürümü uygaladım. Böylece internete giren çocuklarımız, seri katil veya seksomanyak olmayacaklardır. İnternetteki sansürü de hep desteklemişimdir. Sansürden önce ama dayak bence çocuklarımızı eğitmede en önemli silahımızdır. Onu unutan ebeveynler varsa hatırlatırım: Dayak+Sansür=Nurtopu gibi çocuklar

Sosyal mesajımızdan sonra bu fotografta asıl dikkatimi çeken bir öğeden bahsetmek ve ilkeri uyarmak istiyorum. Dikkat edin, kendisinin kolunda zamanı ölçen bir aparat olan kol saati var. Parmağında da yılı ölçen bir cihaz var. Ama bu cihaz geri kalmış sayın seyirciler. Dikkatli bakın 2006 yılını gösteriyor. Dolayısı ile görenler İlker’i uyarırsa, bu parmağındaki şeyi 2010 yılına alır, böylece de işe 4 yıl erken gelmekten kurtulur.

Saygılarımla,

Cenk Özmercan, Bursa Vilayeti, Kazaskeri.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

3 responses to “Kameraman İlker Sana Söylüyorum!”

  1. İlker says :

    Öncelikle selamlarımı vererek konuya başlamak istiyorum.
    Çok sevdiğim çalışma arkadaşım Ceenk’in beni bu şekilde el alem e rezil etmesini esefle birlikte kınıyorum.
    Beni kimin ünlü yapacağını hep düşünmüştüm ve fakat bu şekilde olacağı hiç aklıma gelemişti.
    Yine de ben Ceenk’i seviyorum…

Bir Yanıt Bırakın

