Skoç Brayt Kampanya Farklılaşması

Dün gece derilerinden eldiven yapmak için evvelki yıllarda buzdolabına koymuş olduğum kızılderilileri çıkartmaya karar verdim. Ne de olsa mevsim, eldiven arzının azalması ile piyasada eldivenleri zor bulduğumuz bir mevsim. Dedim “cenk sen iyisimi daha önce etinden ve sütünden yararlandığın kızılderilileri çıkar buzluktan, bir de derilerinden faydalan bir oportunist gibi.

Ama dolabı açar açmaz bir anda şok oldum değerli internetseverler. Aniden gözüme çarpan skoçbrayt ambalajındaki “9 AL 6 ÖDE” kampanyasını yazarken açık unutulan CAPS LOCK tuşları böğrümden yakaladı beni. Bu fikir beynimin cerebral cortex’imde yankılanırken, ben resmen komuta girmiştim. 9 almalı ve 6 ödemeliydim. Aklımdaki tek fikir bu oldu çıktı desem, belki biraz abartmış olurum, ama o kadar.

Reklamda farklılaşma, hayat denilen bu yaşamda en önemli şeydir. Paso farklılaşacaksın bilader. Sadece reklamda da değil ha! Diyelim balığa çıktın, attın oltayı tek tek çekiyorsun. Bi bakıcaksın yandaki kayıkta çapari atmış birisi beşer altışar çekiyor isparileri. Gördüğünüz gibi farklılaşmış ve karını maksimize ederken, zaman, iş gücü gibi süreçlerde iyileşme sağlamış bir balıkçı dostumuz örnekteki.

İşte “x al y öde” isimli kampanyada olabildiğine farklılaşan skoç, 9 almak ve 6 ödemek gibi, “10 al 5 öde” normlarından uzak kalmayı başarmış ve dikkatimizi çekmiş. Biraz daha zorlasalar kesirlere gireceklermiş adeta diyoruz ve ekliyoruz. Bundan sonra kendilerinden 18 al, 11 öde gibi bir kampanya daha bekliyoruz. Kalın sağlıcakla…

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

