Midemi Kaldıran Sanatlar: Besintraşlık!

Eski ev arkadaşım berk dün gece bir mail ile bana critical vurdu sevgili yemek seçmez insanlar. Yolladığı linke bakarken aklım tarafından oynanan oyunlar midemi harekete geçirdi, kendimi öğürürken buldum. İnsan beyni garip bir insan, nelere kadir resmen…

Bakınız ben yemek konusunda çok hassas bir adamımdır, ve asya mutfağına istemsizce yakın kaldığım yıllar boyunca bu tarz şeyleri görünce anında kafamda kokularını duyuyor daha sonra ağzımın içine istifra edip bunu geri yutuyorum. Peki benim bu şahsi deformasyonum sizlerle aslında böylesi sanatsal şeyleri paylaşmama engel mi olmalı ? Bence olmamalı…

O zaman bakın size bir miktar yemek sanatları göstereyim.

Sonra toxel’e baktım, sanki orada da vardı böyle şeyler diye ve çok daha güzellerini buldum, hatta bazıları iştahımı bile açtı, özellikle bazı kekler ve nike ayakkabı-burger. Siz bence buraya bakın.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

