GnR Slash’ten Yeni Albüm!

Son günlerde oldukça yoğun bir tempo içine gark oldum, ve dahası, garbın afakını sardım, sarardım, ve daha önce farkına varmayanlar için “dumlupınar for dummies” adındaki eserimi kaleme aldım. Kalemi daha sonra şah ile değiştirip roka yedim, midem kalktı, son olarak bu cümlenin son kelimesine şu şekilde karar verdim: taşıkardi.

1 Nisan’da Slash bir albüm yayınlamış diye bir yazı yazarsam insanlar bunu bir bir nisan şakası olarak addedebilirler ha? Cevabını merak etmeden sorduğum bu soruya retorik soru desem türk edebileri bana kızarlar mı? Aha işte bu sorunun cevabını merak ediyorum ve ekliyorum: Durun beyzadeler! Bu albüm şaka değil lan!

Slash, Izzy Stradlin, Duff McKagan, ve Steven Adler sanatlarını icra etmişler bu albümde. Eskiden bunlara kaset derdik. Eskiden olsaydık, Slash’in yeni kasedi çıktı diyecek idik. Acaba kasedi çıkıyor mudur artık hiç? Herhalde çıkmıyordur.Neredeyse artık CD’si bile çıkmayacak, direk mp3 olarak internetlerde olacak kasetler, kasetsizce…

Bir yazıda daha üç nokta ile sonlanan bir cümle kullandığıma göre bu albümde 14 şarkı var ve her şarkıda bir “featuring elemanı” var desem ve hatta bunlardan bazıları ozzy osbourne, chris cornell, kid rock, lemmy, iggy pop falandır desem, daha da diyecek bişi kalmaz. Taşıkardi.

İnternetin burasına da linkini koydum. / Buraya da koydum

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

