Ağaç Ev Dedin mi Dur Diyen Ağaç Ev!

Ben ufak bir oğlan çocuğu idim. Video denen meret hayatıma yeni girmişti ve her yeni oyuncağım olduğu zamanki gibi sabah erkenden kalkıp aynı filmleri seyreder dururdum. Bu filmlerde karşılaştığım ve çok kıskandığım 2 şey vardı. Birincisi çocuklar için olan örümcek adam kılığı, ki bu şu an çok tırt bile sayılabilecek birşey. Her yerde bulunabilir ve genelde çocuğa tam olmadığı için onu bir pepe gibi yapan bir kostümdür.

Gelelim 2 numaralı kıskançlık objesine. O da ağaç evdir, tahmin edilebileceği üzre. Aranızda bunu tahmin edememiş varsa hemen bilgisayarını kucağına alsın ve ivedilikle içini açıp tuzruhu ile yıkasın. Bunu yapmaya üşeniyorsa elinin tersi ile kendine bir tokat atsın ağzının orta yerinden!

Bu filmlerdeki çocuklar bir ağacın üstüne konuşlandırılmış bir platformun etrafı 4 duvar ile kapatılmış, ağaç ev değil de, ağaç gecekondusu tarzında bir mimariye sahip olurlardı olmasına ammaaa, ben bunu çok kıskanır, keşke benim de ağaç evim olsa diye iç geçirirken kendi yerim olan salon masasının altında olurdum. Çünkü çocuk iken bir “yerinin” olması iyi birşeydir. Masanın altına girer ve orada kim bilir neler yapardım. Ben bilmem örneğin. Yani saatlerce orada durduğumu hatırlıyorum ama niye olduğunu hatırlamıyorum. Ne yaptığımı da hatırlamıyorum.

İşte bu postun konusu ağaç ev ise, değil benim, Donald Trump hanzosunun bile kıskanacağı tarzda bir ağaç ev sevgili narenciye severler. Kim 500 milyor ister yarışmasına katılsam, kutumda büyük hissetsem ve kutuma gitsem, ve hislerim beni yanıltmasa ve 500milyor kazansam edinmek isteyeceğim tarzda olan bu ev Portland adı verilen yerde olup, Robert Harvey Oshatz Mimarlık tarafından yapılmış, ki bu arkadaşların tarzı da bu imiş dedikten sonra linkleri vererek aramızdan ayrılayım.

Bu ev burda / Organik Mimari Robert Harvey Oshatz da burda

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Ağaç Ev Dedin mi Dur Diyen Ağaç Ev!”

  1. uygar says :

    olm senin ağaç evin vardı ya

  2. cenkozmercan says :

    nerde vardı lan ? kuzey kalesi vardı bende. gerçek deil lan o! :P

Bir Cevap Yazın

