WhatPoll?

“Çocukluğum deniz kenarlarında geçti demek böyle bir yazı için uygun bir giriş cümlesi olacaktır dedi kendi kendine. Banyoda aynaya bakarken ilk defa fark ettiği beyaz saçı hala aklındaydı. Demek ki yaşlanıyorum, zaten baksana sürekli çocukluğumdan dem vurduğum cümlelerle yazılarımı bezer oldum diye hayıflandı. Yavaş yavaş kendini belli etmeye başlayan bahar ayı allerjileri başlamış, dizleri kaşımaktan yara olmuştu. Daha sonra tekrar dragonsal kale resmine bakıp, tamam artık, bu paragrafı sonlandıralım diye düşündü.”

Çocukluğum deniz kenarlarında geçti. Az evvel aynada fark ettiğim beyaz saçımı ise daha önceden de fark etmiştim o yüzden bu ufak yalan için kusura bakmayın. Demek ki yaşlanıyorum, zaten baksanıza paso çocukluğuma göndermeler yapıp duruyorum bir sürü yazıda. Dizlerimde yara oldu lanetlik bahar geldiği için.

Bu gördüğünüz resim, deniz kenarında kumdan kale yapma olayını “next level”a taşımış bir şaheser değil mi ya? Ben bu kumdan kale işini severdim. Ama tabi bununla kıyas kabul etmez kaleler yaptım. Buna kumdan kale dersek, benimkiler kumdan gettosal mimari örnekleriydi. Peki kimdir bunu yapanlar, ve WhatPoll başlığı ile ne alakaları var?

WhatPoll, internetlerde ilginç bazı konularda oylama yapan bir nezih sitedir sevgili cam kabuğundan gemiler yapanlar. Bu da kumdan kaleler oylamasındaki kalelerden biridir. Daha bir sürü farklı, ilginç oylamanın devam ettiği sitede sıkıldığınız an gidip 3-4 oy veriniz, kendinizi demokratik hissediniz dedikten sonra linklerimizi sıralayalım.

Whatpoll / Kumdan kale oylaması / Bu dragonkalenin farklı resimleri

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

