Estetiğe İnanma, Estetiksiz Kalma: İnsan Gibi Bir Konu…

Geçenlerde çeşitli bloglarda dolanırken görmüş, bookmart etmiş ama kendi bloglarıma eklesem mi eklemesem mi kararını verememiş idim bu estetik operasyonlarla ilgili “öncesi/sonrası” resimlerini.

Bundan 2 gün önce evronspor kod adlı, alemlerin en devasa dizi arşivi bloğu sahibi candostumu gördüm yıllar sonra. Kendisi günde milyarlarca hit alan sitelere sahip olduğu için bana vereceği tavsiyelere uymalıyım diye düşündüm 1 porsiyon ama eti bol dönerimi yerken. Evrenspor ise 1.5 yiyor ve bu arada konuyu bloglara getirmekten imtina ediyor, “brezilyaya gitmeliydim be cenk geçen sene, gitmedim ya ona yanarım” gibi laflar ediyordu.

Yemeklerimizi yedik, kalkıp arabalarımızın yanına geldik. Birbirimizi belki yine yıllarca göremeyeceğimizi bilmenin verdiği erkeksi duygusallıkla bir türlü basıp gidemiyor, ayak üstü lüzumsuz konulardan bahsederken, “karaciğer nasıl senin”, “peki ya senin kalp ne durumda” gibi ciddi sağlık meselelerinden dem vuruyorduk. Ve Evren aniden “olm senin blog iyi ama biraz da insan gibi konulardan bahset lan” dedi. Bu blog üstadı acaba bana nasıl bir mesaj veriyor olabilir diye düşündüm ve sordum “insan gibi ne demek olm, bana 1 tane örnek versene”. Klasik marjinalliği ile köpek köpek güldü, cevap vermedi. Sessizliğin sesi kulakları sağır etti bir an. Acaba bir örnek verecek mi diye düşünüyordum hala…İnsan gibi konular ne olabilirdi?.

Ağzını açtı bir an. Kelimeler ağzından patır patır döküldü. “Lan az kalsın fişi almayı unutuyordum, cepten gidecekti yemek parası” dedi ve restoran’a geri girdi. Ben de o gün bugündür insan gibi konu ne olabilir diye düşündüm ve karar verdim. Sex sells! Ve hemen bookmark ettiğim, estetik ameliyat güzellerinin öncesi sonrası sayfasını kendi bloglarıma taşıdım. En çok Megan Fox ve Cathrine Zeta Jones’a yaramış bu iş. Aha burda bunlar.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Estetiğe İnanma, Estetiksiz Kalma: İnsan Gibi Bir Konu…”

  1. evronas says :

    kod adı mevzuunda evrenspor yerine evronas kullanaydın daha isabetli bi yazı olurdu aslında. gerisine bişi demiycem, hani bole bi durumun tekrarlanmasi icin 3-5 sene gecmesi lazim nasil olsa..
    elini yemekten vazgeç diye bi öğütte bulunayım ekstradan..

Bir Cevap Yazın

