Aaa Dedirten Siteler 8: Mathieu Badimon LAB

Bahar aylarından bir ton nefret ediyorum sevgili insanlar. Hem üstümde bir sürekli yorgunluk & uykusuzluk hissi oluyor, hem de allerjiler imanımı gevretiyor. Hiçbirşey yapasım yok ruh halim, yapılacak şey çok gerçeği ile çatışıyor ve şöyle sanayi tipi bir rende alıp elime, kendimi suratımdan başlayarak rendelemek istiyorum…bitene kadar rendelemek istiyorum kendimi.

Ama Mathieu Badimon böyle düşünmüyor. Gerçi ben nerden bilirim ne düşünüyor, ne düşünmüyor ama bence öyle düşünmüyordur. Kendisi bir deneysel site yapmış, pseudo 3D dediğimiz, yani yapay 3 boyutlu. Siteye girince sağda solda altta butonlar var ve bunları çekiştirerek siteyi, roll&tilt ederek bakış açımızı değiştiriyoruz. Daha sonra sitede olan 7 adet farklı teste bakabiliriz. En güzeli bence block clock ama çekiştirmeye dayalı diğer şeylerde ilginç.Sonra bunlarla biraz oynuyoruz ve site bitiyor ama bitmeden önce ben şöyle diyorum: Aaa. Ta burda

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

