Cypress Hill: Rise Up

Gevrek vokal… Büymüşte küçülmüş vokal… Bik bik bik vokal…

Evet başaramadım. Yukarıda Cypress Hill vokalisti B-Real’in şahşı kendine müteessir fiil sesinin tarzını teşbih-i beliğ sanatları dahilinde birşeye benzetmeye çalıştım ama başaramadım. Ki bu vokal tarzını kimi insanlar sever, kimi insanlar sevmez, kimi hakkinenler ise formula-1 yarıştırır.

İşte sevdiğim rap gruplarından biri olan sayprıs’ın 8. stüdyo albümü, gerçek hayatta çıkmadan internetlerde çıktı. Gerçek hayatta da 20 Nisan’da çıkacak. Klasik olarak rap ve rock tınıları….ulan hay be…Bu tını lafı o kadar boktan bi laf ki bence, tını ne lan tını ne ? Sound diyemiyoruz tabi, Türkçe laf kullanalım..ne olur ? ne olur? ha “tını” olur demiş birileri…ama kim? Kim ilk defa tını demiş ya.. TINI! Tını demekten dilimde tın bitti.

Bu albümde ise konuk olarak Linkin Park’tan Mike Shinoda, Rage Against the Machine’den Tom Morello ve eski House of Pain’ci Everlast var. 15 şarkı bulunan albüm burada bak.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Cypress Hill: Rise Up”

  1. Didem Sezgin says :

    Ben çok severim, Cypress Hilllll’i , meraklandım şimdi

    Çok teşekkür ederiz efendim.

Bir Cevap Yazın

