Stormtrooper 365: Dekonstrüktif Yazı!

Mentos’u kolaya attığınız zaman bir kimyasal reaksiyon oluşturusunuz. Reaksiyon kendini devam ettirdiği sürece zincirlenir. Zincirleme reaksiyon, kışları Uludağ’a giderken sıklıkla yaptığımız şeydir. Lastiklere uygulanır.

Stormtrooper’ları ufak bir insan iken robot sanırdım, onların İmparatorluk er ve erbaşları olduklarını bilmezdim. Bu insanlar peki insansa, onların insani yönlerini de görmemiz gerekmez mi? Sanırmısınız ki, sadece bizim gibi insanlar kola ve mentos roketi ile uçuyorlar ? Stormtrooper’lar da hepimiz gibi bu hobiye gönül vermiş insanlardır.

“Bak Berk bu nasıl mail lan? İnsan 2 kelime laf yazar”.

Berk bana ilk mail attığı zaman onun bu umarsız kısa maillerine uyuz olmuş, bunu kendisine yukarıdakine benzer bir nida ile belirtmiş ve kel kafasına rocket launcher’ım ile 3lü roket atmıştım. Onu öldürmemi sorun etmeyen berk, vücudunu parçalamamı sorun etmiş ve, böyle yapçaksan oynamayalım hacı demişti. Berk eski ev arkadaşımdır ve bu yazıya konu olan postu bana mail atmıştır.

Bu hafta sonu bir miktar yoğunluk yaşadığım için bloglarıma yeni öğeler ekleyemedim kusura bakmayın diyeceğimi sanıyorsanız yanılan bir insan tanıyorsunuz demektir demek zorunda kalmamak için internete girdim ve maillerimi kontrol ettim. Berk’ten gelen bir mail ile karşılaştım.

Stefan diye bir arkadaşımız hergün farklı bir stormtrooper resmi çekersem ve bunu 365 gün ardarda yaparsam acaba nasıl bir çalşma ortaya çıkar demiş ve hergün bu fotografları çekmiş bir stormtrooper paparazzisi gibi.

Süper fotolar burda / Burdada bir takım olsa gerek

Etiketler:, , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Stormtrooper 365: Dekonstrüktif Yazı!”

  1. Anonim says :

    agreed

    +1

Bir Cevap Yazın

