Peter Steele Ölmüş

Evet Type o’Negative vokal&bassçısı&frontman’i 14 Nisan’da ölmüş az evvel gördüm internetlerde. Ne alaka ise aklıma Murat Net geldi, kendisi eski Pentagram gitarcısı olup sağlam bir gitarcıydı. Ne oldu lan o adama acana diye bir arama yaptım, ve içinde hiç birşey olmayan bir sitesini buldum, sadece Peter Steele’in öldüğünü söyleyen bir resim harcinde.

Allah allah dedim ve biraz wiki, biraz google ile öğrendim ki, hakikaten peter ölmüş. Ben onun vampir olduğunu zannederdim. Boynuna zincirle astığı bası ve 8 metre boyu ile, gothic tavırları ve harbiden uzun dişleri ile bir vampir varsa o da bu adamdır diyordum. Demek ki vampir yokmuş bilader. Ölüm nedeni şu anlık kalp yetmezliği diye açıklandı. Biz de allah rahmet eylesin diyoruz.

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

7 responses to “Peter Steele Ölmüş”

  1. evronas says :

    izbandutun hasıydı gerçekten. my girlfriend’s girlfriend şarkısı bolca haberlere ve gastelere konu olmuştu namussuzun. ben de zaten 1-2 album dahilinde biliom herifi, hic de acip kasten dinlemedim. mp3 karisik giderken arada gecerdi, her ciktiginda aha yine cikti ayi derdim. sayesinde o gunleri anmis olalim.. allah buna rahmet filan eylemez birader, hafiften cekinir hatta karşı tarafa gidince.. üstüne filan yürür kesin..

  2. namık says :

    murat net yaşıyo youtube filan bak gitar dersleri filan da veriyo myspace de sayfasıda var :=)

    • cenkozmercan says :

      onu ölü sanmadım ya :) sadece onun sayfasında gördüm peter steele’in öldüğünü.
      bu arada google’da peter steele diye resim aratırsanız olmadık şeyler çıkıyor xD

  3. Sule says :

    Ne muhtesem bir yetenekti kendisi. Sesi kişiliği..Bir gecede dunyamı allak bullak etti ve aradan gecen 15 yıl icinde onlarca sarkı bır suru album yuzlerce roportaj okuduktan sonra yine belki de aynı zamanlarda hayatımdan cıkıp gitti iki saniyelik ruhsuz bir haberle. hicbir zaman rock star olmadı oyle davranmadı. Ben de hep vampire benzetirdim cogu kisi gibi. Ama kendisinin de soyledigi gibi dev bir vucutta kucuk bir cocuk vardı bence de. R.I.P my dear Peter. Hayatımda cok sey degistirdin. Ardında hic gidemediğim bir konser bileti ve kalbimde de kocaman bir bosluk bıraktın.

    • cenkozmercan says :

      son günlerinde koyu katolik olmuştu o yüzden hakkın rahmetine kavuştu mu tam emin olamıyorum sizlere yeni idol olarak michael akerfeldt’i tavsiye ediyorum.

    • Türkbey Karahan says :

      camiamızın başısağolsun…Gelen gidende saklıdır giden gelende….Sıradaki !

Bir Cevap Yazın

