Hırsızlara Karşı Yapışkan Çözüm!

Streamline denen bir kitaptı, hazırlık sınıfında elimize tutuşturulan ve daha ilk chapter’ında “Hello I’m student, Are you a teacher?” diye bizi ingilizce yollarına sokan. Yaklaşık olarak her 2 sayfası yeni bir chapter olan kitapta, hem fotografsal hemde illüstrasyon görseller kullanılırdı.

Genç öğrenciler olarak bir ara kendimizi çıkartma-yapışkan adı verilen şeylere vermiştik. Blue Jean dergisinden elde ettiğim çıkartmaları çalışma masamın her yerine yapıştırmıştım. Daha sonra farklı çıkartmalara kırtasiyelerde oldukça yatırımlar yaptık. Bunları da streamline kitabımızdaki görsellere denk gelecek şekilde yapıştırdık. Yada neden böyle çoğul konuşuyorum lan ben. Ben yaptım bunu. Her sayfaya bişiler yapıştırdım. Keşke bulabilsem o kitabı şimdi, ama biz hazırlıktayken sene 1988.

İşte birileride hırsızlıkla savaşmak için böyle çıkartmalar geliştirmişler. Yapıştırıp arabanıza, bisikletinize ona dandik yaftası yapıştırıyorsunuz aslında. Dolayısı ile eski diye de çalmıyor kalite kontrol çemberlerinden haz eden hırsız dostlarımız. Bak burdan.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

