Tartışmaya Yol Açan Dergi Kapakları

Müzik benim için çok önemliydi. 13-14 yaşlarımda Micheal Jackson, Madonna ile başladığım, kısa bir süre sonra White Snake ile metalci olduğum bu başlangıçtan sonra 25-26 yaşlarıma kadar müzik hayatımda önemli bir rol oynadı. Daha sonra elektronik müzik, chuck shuldiner’ın ölmesi, metallica’nın rezillikleri, yeni slayer albümlerinin eski heyecanı uyandırmaktan uzak olması falan gibi sebeplerden dolayı müzikten koptum. Eski şeyleri dinledim hep. Aradan 5 yıl falan geçti daha sonra bir gün Rolling Stone Türkiye dergisi aldım ve şu an tekrar müzik dinliyorsam bunu da Rolling Stone’a borçluyum. Daha sonra bence Türkiye’deki en iyi dergi olan Rolling Stone ekonomik kriz dalgasına kapatıldı. Yerini dolduran, doldurmayı başaran bir dergi hala yok. Ben ise her ay Oyungezer, ara arada NTV Tarih, NTV Bilim ve Tempo dergileri alıyorum.

Bu yazıda ise tüm zamanların en fazla tartışmaya yol açan dergi kapaklarını ele alıyorum. Yukarıdaki kapak ilk çıktığı zaman epey bir olay olmuştu mesela. Rolling Stone kapağı Janet Jackson’u ele almıştı. Ha ha kelime espirisine bak be. Ben Janet’in bir röportaj’ında, erkek arkadaşım bilmem neredeydi, onun gelmesi için 2 gün bekledik çünkü memiklerimi başkasına elletmem tarzı bir açıklama yaptığını okumuştum. Bir diğer tartışmalı kapak ise Demi Moore’un hamile kapağı idi mesela aklımda kalan. Burada verdiğim linkte ise 12 adet tartışmalı kapak var. Bazıları epey garip diyip linki veriyorum.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

