Türkçe Sözlü Death Metal Dersleri 2: Mürebbiye

Daha önce Türkçe sözlü death metal templateleri yaptığımı belirtmiş ve sözleri ve söz aranjmanı hazır halde okuyucularımın kullanımına sunmuştum. Ne de olsa web sitesi template’i, After Effects template’i, psd’si, bilmemne template’i oluyorda, Türkçe sözlü death metal template’i mi olmayacak. Daha sonra bu davranışımın aslında bir ders olduğunu anladım. Bugün de ikinci dersimizi yayınlıyorum. Anlamadığınız birşey olursa, parmak kaldırın söz isteyin.

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Türkçe Sözlü Death Metal Dersleri 2: Mürebbiye”

  1. muratünlü says :

    bnm anlamadığım bi şey var ama söz isteyeyim önce:)

  2. muratünlü says :

    artık 2 şey oldu….
    1-konan videolar dün izleniodu bugün izlenmior,bu hep böyle gidiyor
    2-başka şeylere gösterdiğin özeni şarkılarına da göster….kayıt yap onlara….istersen beraber yapalım….high quality bi kayıt alırız….çok dinlersin,dinletirsin,seversin de…..2010 da ne hale geldiğini görürsün…..you tube a koyarsın…..insanlar da alır nasibini….daha mutlu olursun:))))) akordsuz klasik gitarını da kırarsın….

    • cenkozmercan says :

      1) viddler en sağlam servis arada bir gidebilir ama youtube gibi paso gidik değil
      2) hayatın cümle kurmaktan ibaret. gel yapalım kayıt desem 2087 yılı olur hala gelmezsin. son 10 senede en az 10 kere gel yapalım demişimdir, sen ancak konuşursun, kırk yılın başı bi kere denk gelsek de penan olmaz, telin kopar, gitarı takside unutursun.
      3) bi kere de bursaye gelince ara.

  3. münlü says :

    ahmet çakar modu maddeleştireceğimizi hiç düşünmememiştim…1-genelde açılmıo 2-hayatım neden ibaret olcak ki….cümle kurcam tabii…istatistikler doğru ama deiştirebiliriz….dier şeyler de doğru 3-aramanın bursası istası olmaz….sen 1 kere ara….ama be sure ben bakmıorum kim aradı falan…..yoğun ve evlisin…bazen maçın oluo:))) sen ararsan daha serbestisi olan ben bi çözüm bulcam:)

    • cenkozmercan says :

      ah sevgili murat, bir içki masasında konuşacağız, bir gün yapacağız dediğiniz şeyler 2milyon sınırını aştı, ben istanbula gelmiyorum hiç zaten, ancak sen gelince görüşebiliriz ama sen bize gelmezsin ben sebebini iyi bilirim :P

  4. muratünlü says :

    bildiğini de sanabilirsin…

    • cenkozmercan says :

      3 nokta ile biterken bir anlamda sonsuza doğru giden bir cümle ile beni ekarte ettin…ya da etmedin. ben herşeyi bilirim murat sen rahat ol :P

Bir Yanıt Bırakın

