Bugün Lost Günü: LostSea6Epi13

Bahar depresyonu. Üzerimde bir hugo gibi. Gece uyuyamıyorum, gündüz uyanamıyorum, hep canım sıkkın, hep dizim buruk, hep kuzum bezik…

Ama bugün lost günü ! Hayat denen bu yaşamdan 45 dakika kaçabiliriz. Bölümün konusu Jack ve Locke kamplarının birleşmesi hakkında diye bir mektup aldım isimsiz bir göndericiden. Mektubu postacıya geri verdim, al dedim, bunu dedim, taahhütsüz abi dedi, al dedim al, kısa kes dedim, abi ben bunu ne yapayım dedi, lan dedim, bak dedim, olm dedim, al dedim yaa al lan! Almadı. Bende okudum içini.

Beaaaahhhhhh kulağımın derinliklieri kaşınıyor allerjiden bişey yazasım yok. KIŞ GELSİN ARTIK YETER !

Burda Linkler / Tüm Bölümler / Altyazı

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

16 responses to “Bugün Lost Günü: LostSea6Epi13”

  1. evronas says :

    lan olm nedir bu wordpress olayi bi deyiver bana
    denetleyecem kendisini ha
    sen de kaldirsana su denetleme olayini
    sanirsin 50bin kisi comment birakio

  2. evronas says :

    icinde link olunca denetletiyormus ekstradan
    ayar cek ayarsiz cenk

  3. cenkozmercan says :

    Evren Şiiri

    bütün internetlerde en sevdiğim 10 kişiden birisiniz,
    ekseriyetle bir kulakta 10 küpe takmakla bilinirsiniz,
    heyhat, benim kadar olmasada sizde oldukça irisiniz,
    tarzınız cool, tarzınız marjinal, tarzınız bambaşka,
    ayarı çekicem elimin tersiyle gelirsem aşka !

    işte duygusal bir an daha yaşadım internetlerde :)
    bunu da bir smiley ile bezedim.

    Son olarak da 720P’si Repack oldu indirenlere belirteyim de amme hizmeti olsun.

  4. cenkozmercan says :

    yorumlarda 2’den fazla link varsa beklemeye alıyordu, bunu 5’e çıkardım.

  5. evronas says :

    geçen gün bursaya geldim yine, cumartesiydi galba
    bu sefer melike dönerde yedim, senle yedigimiz miktarın aynısı (bi 1,5, bi 1 ve bi kola), 19tl verdik
    daha da iyiydi şerefsizim. bunun da üstüne turşu koymuşlar ama, öbürleri patlıcan koydulardı.

    19 tl – 54 tl karşılaştırması yapalım.

    batu cok icerledi senle gorusmeme. aile arasina girmek istemezdim ama oldu bir kere. araniz benim yuzumden acilacak sindi.

  6. evronas says :

    annenin diğer kızı değil mi?

  7. evronas says :

    bi kere de cevap vermeden sessiz kal
    rahatsız

  8. evronas says :

    gun gelecek aazini yuzunu kiracam, ellerini de sen kendin yemis bitirmis olacan zaten, hawking gibi gozlerini oynatabilecen sadece.. o zaman da cevap verecen mi?

  9. evronas says :

    bi de hani cevap vermek olsun diye
    her yazdigima cevapla diyerek yaziyorsun
    yeni bir comment yazayim da yok
    cevapla!

Bir Cevap Yazın

