Matematik Ne Güzel

Bu video ile bu başlık ne alaka?

Demeyin bunu çünkü çok alakalı. Bakın matematikler süperdir çünkü hep nettir ve hep aynıdır. Ordan gel burdan gel, doğru yanıt birdir. Zamana göre eğilip bükülmez, tarih gibi kazananlar tarafından yazılmaz, vesaire vesair vesai.

Bilinen bir matematik kuralı (-) eksi ile (-) eksi çarpılınca (+) eder. Mesela ben elekronik müzikleri sevmem, jipleri de sevmem ama bu video olanları epey sevdim. Özellikle video’nun ilerleyen dakikaları epey iyi.  İşte matematik böyle güzeldir. 2 eksi bir artı etti burda da vay vay vay ….

Bu da aslında şişirme bir posttur, zamansızlıktan bloglarıma istediğim özeni gösteremiyorum biliyorum, ama bir dürüst gibi bunun şişirme bir post olduğunu yazacak kadar da delikanlı bir blogdur bu be! Heyt be kim tutar beni, beni kesseler kanamam leeaayyn.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

