Pasifagresif: İnternetlerin Metal Fışkıran Damarı

Ben kendi dünyasında yaşayan bir adamımdır sevgili Ahmet. Sevdiğim şeyleri severim, sevmediklerimden tiksinirim değerli Ayşe. Eğer bir iyiyse on çok daha iyidir diye çalışır kafam Fatma abla. Griye pek yer vermem, netlik ararım hayatımda ve yemeklerde bakkal amca. Gençliğimde thrashçiydim, sonra deathçi oldum, bi ara epey saldım, ama şimdi yine bir genç gibi thrashçi oluyorum galiba sayın mebusum…

Bakınız, internetlerde milyar grup var. Elektronik müziği sevememe sebebim de budur benim. Al kur herhangi bir program, bir enstrüman çalmana gerek yok, bas düğmelere al sana müzik peh peh peh. Dolayısı ile trilyon elektronik müzik grubu… O set denen şarkılarına hiç girmeyecem bile. Set dediğin bir tanrıdır ulan en başta!

O yüzden ben genelde sevdiğim grupları dinlerim. Death dinlerim, Morbid Angel dinlerim, Opeth dinlerim, Overkill dinlerim falan filan. Ama son yıllarda thrash’de bir uyanış var ve ben artık bir genç metalci gibi, bilmemne drubu albüm hazırlığında, şu grubun basçısı ayrıldı, onlarda yerini bu gruptan bilmem kim ile doldurup yollarına devam ettiler falan diye kasamam. 34 yaşında adamım ben. Beni arabada gideren Creative Zen’imle ne dinleyecem ona bakarım. Ne o yoksa iPod’um mu olacak sandınız hahaha? Zen abicim avi’de çalıyor, mpg’de çalıyor her türlü çalıyor. Dosya sürükle bırakla da şarkı video yükletiyor, iPod sahipleri sizi…Herneyse, dolayısı ile benim sevdiğim müzikleri dinlemek için artık arayışlara girmem zor. Bana desin ki biri Cenk uyan bak Artillery tekrar toplandı! Oooo derim Artillery çok iyidir ya….

İşte bana böyle şeyler diyen sayfa pasif agresiftir. Size de desin isterseniz bakın işte burada linklerini de veriyorum. Son zamanlarda da Artillery’nin son albümünü, Overkill’in son albümünü ve Slash’in son albümünü dinliyorum. Hepinize tavsiye ederim. Bir diğer tavsiyem ise Eti’nin yeni Browni intense’i. O da çok tatlı bişi.

http://www.pasifagresif.com/

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

8 responses to “Pasifagresif: İnternetlerin Metal Fışkıran Damarı”

  1. Anonim says :

    Bazı bölümleri talihsiz bi yazı olmuş:)

  2. Anonim says :

    ama yazmaya devam et….biz burda 1378 kişi her gün takip ediyoruz…..okuyanlar dio ki…..acaba diolar yeni kategoriler mi eklense ilginç ilginç…..

  3. Anonim says :

    mesela memories tarzı bi kategori açıp her hafta aklına gelen komik anıları yazabilirsin……ama düşündüm de yapma….taraflı yazarsın:)))))…..gerçi biz düzeltiriz:))

  4. muratünlü says :

    Al be yazdım…

Bir Cevap Yazın

