Dvdriprl.net: Rlslog yokken…

Zerosec bitti helvasını yedik. Şu son 5 gündür falan da releaselog ortada yok. Ha bugün ha yarın diye yazmayayım diyorum, zaten onlar da son zamanlarında abartılı reklam basıyorlardı ve hatta google tarafından malware dağıtan site olarak işaretlenmişlerdi ki, Universal Music tarafından Alman servis sağlayıcıları yeterince pusturularak site kapatıldı. Sitenin sahibi bir süredir farklı bir server arayışında ve hala geri dönemediler.

Peki biz bu arada ne yaptık, diğer release sitelerimize yöneldik değil mi? Ne yazık ki hiç biri zerosec ve releaselog kadar anlık update edilmiyorlar ama hiç yoktan iyidir diyoruz, günlük release dozajımızdan payımıza düşeni alırken.

Bu arada ben sadece filmler üzerine yoğunlaşan bir siteye denk geldim ve hemen dedim sanatsever halkımla paylaşayım bu siteyi. İçerik çok yoğun olmasada (500-600 adet), şirin arayüzü ile gönlümü kazandı ve işte tam buradan kendisine ulaşabilirsiniz. http://dvdriprl.net/

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Dvdriprl.net: Rlslog yokken…”

  1. evronas says :

    aslında bu rapidrls vs. gibi siteleri gördükçe benim siteye kimse gık demez gibi geliyor. tabi bi noktada benim gibi inatçı olup her silineni tekrar ul eden de yok ama, yine de heriflerin hostingcisi ariza yapmis, en fazla hosting degistirmisler yani.

    cok super siteler olmasada releaselog yok iken http://iwillsearch4u.com ve http://www.rapidrls.com kullanilabilir.

    ozmercan hotfile ile konus anlas, benim linkleri rapidden almayi kabul etsinler limit olmadan (8tb civari) sen de kurtul ben de kurtulayim. 3 milyon rapid puanini napacagimi da daha sonra konusuruz.

    • cenkozmercan says :

      olm hotfile aldık 1 yıllık, hotfile çıkmaz oldu burda…ne evde ne işte tanıdığım kimsede çıkmıyor çözemiyoruz resmen…

      • evronas says :

        geçen bende de meme yaptı hotfile, ama düzgün de çalışıyor bayaaadır. istersen bi dns ekle dene
        ben 4.2.2.5 ve 4.2.2.6 dns’lerini kullaniyorum genelde
        4.2.2.1 to 6 seklinde 6 dns’i deneyebilirsin hotfile icin.

        onun disinda bir not daha ekleyeyim, bu dizayn sik gibi afedersin. affetmessen de sik gibi, ona göre düzen al..

        for your international users: this design sucks I tell ya!

        • cenkozmercan says :

          küfürbazlaştığın için seni sansürledim evren. yanlış anlaşılacaksın sonra bacağından vuracaklar seni diye seni senden korudum evren. şahsıma her türlü küfürü et ama dizaynlara etme evren. göt evren.

          for my international users: who are you people ffs ?

Trackbacks / Pingbacks

  1. Hotfile DNS Sorunu Çözümü | Cenk Özmercan - 03 May 2010

Bir Cevap Yazın

