Delirium: Gizemli Abur Cubur!

Yeni şeyler denemem pek! Sadece 2 konu hariç. Bu 2 konu hariç yeni şeyler denemeyi lüzumsuz risk almak olarak görürüm. Sevdiğim şeyleri yapmayı severim. Bir şeyi seviyorsam onu 10 kere yapmak yeni bişey peşinde koşmaktan daha rasyoneldir.

Kafam ilk okul çocuğu gibi çalışır: 1 iyiyse, 10 çok daha iyidir diye…

2 farklı konu ise şunlardır: 1) peynirler, 2) abur cuburlar. Bu konularda farklı bişi bulursam denerim, neden böyle bilmiyorum. Hayatımda 1 peynir oldu ki, beni neredeyse bu peynir deneme işinden de soğutuyordu ve hayır ne gorgonzola ne de danish blue değil bunlar. Şu an adını hatırlayamadığım, küre şeklinde bir yurdum peynirini eve gelip de ısırmamı hatırlıyorum. Burnuma bir yumruk yemişim gibi anında gözüm yaşarmıştı, ağzımın içini bulaşık makinesine soktum hızla.

Gelelim abur cuburlara, işte ben bu konuda biraz bilgiliyimdir sevgili beberuhiler. Görmediğim bir abur cubur varsa daha önceden, hemen alır denerim bunu. Ve aslında bir süre önce ilk defa denediğim bu delirium şeysini oldukça beğenmiştim ve ara ara alıyordum. Daha sonra bir gün kimin olm bu ya diye araştırdığımda kimin yaptığını bulamadım resmen. Pakette ne bir üretici ne birşey yazmıyor. Sonra araştırdım ben bunu ve doğan gıda diye bir firma tarafından yapıldığını öğrendim. Doğan gıda’nın TOTO süpriz yumurtayı yapan ekip olduğunu öğrenince de hayal kırıklığına uğradım. Ama bu delirium epey iyi sevgili abur cubur severler…Bunu yemediyseniz hemen tavsiye ediyorum bunu sizlere…Yemekten önce ve sonra yıvan yıvan!

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “Delirium: Gizemli Abur Cubur!”

  1. evronas says :

    ben de bu damak’in bendane dipnotlu cikolatasina sardim bir aralar. yeni mahsul fistikla yapilan birsey oldugu iddia edilip kare damak basina neredeyse 1tl daha fazla aliyorlar. tabi ben bu fiyat farkini cakozlamadan 10 kutu yemis bulundum..

    onun disinda abur cubur sektoru buyuk sikintida, ya da bizim bakkal nerde dandirik nesne varsa toplayip koymus..

    • cenkozmercan says :

      browni intense son zamanların favorisi. ayrıca kalkıp ikea’nın çikolatasından aldım (ikea marka), vasattı. kesinlikle kaçınılmalıç…

  2. evronas says :

    oleymis gercekten, yogun cok sekerli aparatlar beni hayattan bezdirmekte. bu fistikli sarma denen sey var bir ona dayanabiliyorum gibi.. gerisi tokat atma istegi uyandiriyor.

  3. Anonim says :

    Deneyelim ama az yemeye çalışalım lütfen!! Her gün 1 adet abur cubur….Ürün büyük bir paketse 1-2 parça….

    Pratikte anlaşamayız.Teoride de anlaşamadıysak sana bir kahve içmeye uğrayacağım.

    Sevgiler:))

Bir Yanıt Bırakın

