Uzay Pastanesi Web Sitesi

Ben ufak bir oğlan çocuğu idim, babam bazen Uzay Pastanesinden pastalar, süp-keşkül, petifürler falan alıp gelirdi eve, çok sevinirdim. Taa çocukluğumdan beri en favori pastanem Uzay Pastanesidir.İnsanın empati kurmak zorunda kalmaması ne güzel diyorum :)

Sitelerini de en tahrik eden ürün fotograflarının tam ekran kullanarak, dolayısı ile bir benim için tutku objesi olan bazı ürünleri öne çıkartarak, kullanıcı-dostu / kolay kullanılabilen bir arayüzle paketleyip internetlere sunmuş bulunuyorum. Hepinize de Uzay Pastanelerini tavsiye ediyorum.
http://www.uzaypastanesi.com/

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

14 responses to “Uzay Pastanesi Web Sitesi”

  1. dev!ant says :

    Looking good m8 ;) cant understand anything, but it looks najs :P

  2. evronas says :

    sizin dukkanin dibinde hemen diye cikmiyodun uzay’dan de mi? onun icin 178 kilo oldun boyle zamaninda, sonra da baki kaldi bunyede ekstra kilolar.

    lan geçit şehir mi oldu ne oldu? tavuk çiftliğinden ızgaraları getirip tezeklerini temizlerdik geçitteki nehirde eskiden, geçen çevreyolundan geçerken gördüm bitakım apartuman alışveriş merkezi olmuş geçit köyü. senin uzay gitmiş eksik kalmamış dükkan açmış bi de. aç gözlü adamdan hayır gelmez, bırak yapma işlerini sen bunnarın.

  3. cenk says :

    @rage, dude we need to format your css love and make a flash guy out of you soon! this is a must :)

    @evronas
    bilgisayarıma şu an format atılıyor o yüzden IT’den geliyor cevabın evronas efendi. bilirsin cevap yazmazsam olmaz. birincisi 178 değil sadece 118 kiloyum. ikincisi uzay’dan çıkmazdım altıparmakta ama artık eskisi kadar aktif değilim haftada 1-2 kez fatih sultan mehmetteki uzaydayım, üçüncüsü geçit beldesi gelişti serpildi doğrudur, 4.sü uzaya iş yapmak bir zevktir, keyiftir, 5.si biz sana kalp doktorlarına iş yapma diyormuyuz hırbo. 6.sı hafta sonu tamamen spartacus seyrettim keserim kulaklarını senin! :P

    bu arada hotfile’ıma çözüm önersi sun, biz seni uzay mühendsi, bilgisayar dahisi falan sanırdık ne oldu pepe?

    • evronas says :

      sunduk ya olm sorununu beyan ettiğin comment altında. ama hadi IT köpeği oldun madem, IT eline bakar oldun, yeteri kadar düşmüşün demektir, bi DNS deniştiriver de kendine gel, gerçek kilona dön. ayıboğan seni.

      evronas diyor ki:
      03 May 2010, 12:44 pm
      geçen bende de meme yaptı hotfile, ama düzgün de çalışıyor bayaaadır. istersen bi dns ekle dene
      ben 4.2.2.5 ve 4.2.2.6 dns’lerini kullaniyorum genelde
      4.2.2.1 to 6 seklinde 6 dns’i deneyebilirsin hotfile icin.

  4. evronas says :

    kaygi –> edit –> şımarma –> iç hesaplaşma –> sturm = fail

    yorumu buraya paste ettikten sonraki evrelerini siraladim ustte, halen ingilizce telaffuza turkce ek konusuna gecmedim ama..

    • cenkozmercan says :

      ingilizce telaffuza türkçe ek konusuna gelmen ve bu konuda ayrıca bir yazı yazıp konuk yazar olman için sana ağırlığınca altın öneriyorum. önerime kulak as.

  5. evronas says :

    yazasim var bu aralar belli oliodur heralde, daha dogrusu kusasim var ortaliga.

    ama senin kalbini kirmayayim diye baska bir olusuma giriyorum.. hayranlarina soyle yakinda bomba aciklamalar ile geliyorum. hatta yeni bir post at, flash ile destekler herkes heyecan icinde beklesin. reklam nasil yapilirmis gorsun kopiller..

    over’n out

  6. evronas says :

    ilginctir gunduz gaza gelip aksam saliyorum. bunun sebebini arastiralim cozmercan. boyle giderse cok beklersin gibi, besmele de kifayetsiz kalir.

Bir Yanıt Bırakın

