Bugün Lost Günü: Sea6Epi14 “The Candidate”

Evet kutsal aylardan Mayıs 2010’dayız sevgili lost severler. Neden kutsal derseniz, yılların çilesi bu mayıs ayında sona eriyor, karşımızda 14. bölüm “candidate”, yani “aday”.

Sinopsisler diyorki, jack locke’dan şüpheleniyor ve zor bir görev üstleniyor. Hadi şimdi akşam olsa da evimize gidiip seyretsek be.

Bu arada hem FQM hem IMMERSE tarafında yayınlandı release, altyazı indirirken ona dikkat edin videolarınıza uygun .srt’ler edinin.

Burda var / Burda da var / Altyazı / Tüm Bölümler

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

5 responses to “Bugün Lost Günü: Sea6Epi14 “The Candidate””

  1. evronas says :

    cenk efendi niye 100binlerce okuyucunu son gelismelerden haberdar etmiorsun lost konusunda?

    son bolume 30 dakka daha eklemisler, ABC de kabul etmis delidir ne yapsa yeridir diye. Boylece final bolumu 110 dakika olacak kemiksiz. Yayin saati olarak da 2:30’a denkgelir reklamiyla filan.

    • cenkozmercan says :

      bir dakika mirim hemen matematik ilmine bakalım.
      2 saat =120 dakika
      30 dakika = 30 dakika
      120+30 dakika = 150 dakika
      final bölümü kemiksiz=110 dakika

      peki bu aradaki 40 dakika ne olacak onu düşündün mü? peheeeyy…
      burası boş gelirse nuke’lerim o release’i ! ayrıca jin çok büyük hareket etti, beni duygulandırdı aferin ona binkez.

      • evronas says :

        dun aksam nilufer izliordu sonuna ben de duhul oldum lostun, denizalti muhabbeti filan. sonra dedi ki bana bunlarin hayatlari baska senin ilk sezondan bildigin insanlar degiller. ben bir tepki veremedim sonra hepsinin yarisi öldü diger yarisi niye olmedi bilmiyorum, oyle yazdik oyle olsun demisler isin icine mantik koymadan heralde. sadece genel bir mantiksizlik yok degil, tanimladiklari fiziksel ortam da hepten sacma olmus. tam bir mizikcilik ornegi bu lost efendi.. ben yaptim oldu modelinin en kabul gormus hali olarak gorsem de akp hukumeti followerlarindan bunu takip etmemelerini beklemek olmazdi tabii ki.

        40 dakka reklam olior kabak cenk. bizim gibi 1 saat dizi 2 saat reklam olayi yassah kendilerinde %67si original broadcast olacah.

        du lan aslında son 30 dakkanın da 22 dakkasi max dizi olur bu durumda kemsiksiz edebiyati 102 dakkaya indi, senin nukelayacaan bolum de 48e cikti. yandi keten helva.

Bir Yanıt Bırakın

