Bursa FSM Goodfellas: Fatih Sultan Mehmet’te Bir Lezzet Karadeliği Adeta!

Başlığı attıktan sonra düşündüm. “Ulan karadelik diyip deyanlış bir algı oluşturmayayım.”

Hemen açıklayayım. Karadelik dediğin şey evrende en yüksek kütle/hacim’e sahip olan şeydir. Yani bunu “bu kadar bir yere bu kadar fazla lezzet nasıl sığıyor lan?” tarzı anlayın. Bunu dedikten sonra devam edelim.

Şu kadar net söylüyorum ki, Eğer Bursa’da yemek yiyecekseniz, en iyi yer Goodfellas’dır arkadaşlar. Bir kere pizza’da 1 numaralar. Dominos, pizza hut, big mammas gibi pizza üstüne kurulmuş yerlerde rezil pizzalardan bıkanlara direk goodfellas diyorum. Diğer bir favorim Etli Wrap. Bir dürümsel obje bu kadar mı güzel olur bilader. Ayrıca diğer yemekler, fajita’lar, makarnalar, salatalar süper. Resmen lezzetle ve severek salata yiyorum son 3-4 gündür. Önceleri genelde pizza+wrap kombosundan giderdim, artık 120 kiloya dayandığım için salata olayına girdim ve ceasar salad resmen bombastik birşey. Yanına da sucuklu sarımsaklı ekmek alıyorum. Oda ayrıca süper. Herşey süper lan resmen. Servis de çok iyi. Yeri de çok iyi. Telefonla sipariş veriyorsun, 1 kere vermişsen önceden tekrar adres anlat falan derdi de yok. En hızla eve gelen siparişlerde bu adamlarda…

Sahibi olduğunu sandığım abimiz de aynı zamanda yemekleri de kendisi yapıyor, dolayısı ile anlıyorsunuz ki bu bir “ticari müesseseden” çok bir “sevgi müessesesi” resmen. Tanımam etmem ama helal olsun diyorum resmen ve az evvel yaşadığım ikbal sucuk rezaletinden sonra telefonla bir ceasar salad ve sucuk-sarmısak ekmek söylüyorum.

“Lezzetlerin sıkı dost olduğu bir yer” olarak geçen goodfellas için bir de telefon numarası vereyim de bir sipariş verin bence hemen : 249 75 05.

Reklamlar

Etiketler:, , , , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

2 responses to “Bursa FSM Goodfellas: Fatih Sultan Mehmet’te Bir Lezzet Karadeliği Adeta!”

  1. anti-goodfellas says :

    Arkadaşlar bunlara itibar etmeyin. Burada yediğim yemekten sonra amipli dizanteri oldum. Kesinlikle gitmeyin uyarıyorum.

    • cenkozmercan says :

      Genel yaklaşım olarak hiçbir yorumu silmiyorum o yüzden bunu da silmeyeceğim. Ama yukarıda yazdığım yazının arkasındayım. Kaç defa olduğunu hatırlamıyorum ama defalarca goodfellas’a gittim, bence Bursa’nın en güzel mekanlarından birisi. Hem lezzet, hem servis olarak.

      Ayrıca geçmiş olsun da, nereden biliyorsunuz orada yediğiniz yemekten olduğunu?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: