Hırsız Değilim Ben Carrefour Efendi, Başlatma Kapitülasyonlarından Lan!

Aşağıdaki yazıyı okursanız bok gibi bir ikbal deneyiminden yeni çıktığımı bilirsiniz. Bu ikbal rezaleti bitmiş ve ben çalışma lambası almak için carrefour’a doğru ilerlemeye başlamıştım. Elimde de içinde playdough ve 1-2 kitaptan oluşan bir torba vardı. Tabi girişte bunları bantlıyorlar carrefour’da çünkü biz potansiyel hırsızız sevgili internetler.

Ulan bunu zaten biliyordum. Eski bir uygulama ama tam sinirim tepemde iyice uyuz oldum, ağzımı bozmaya karar verdim. Böyle bir uygulama nasıl olabilir ya? Dünyanın farklı yerlerini gördüm böyle bir rezillik görmedim amına koyim. Girerken mağazaya, adamlar torbanı bantlıyor. “İçine birşey atarsın sen”, “az yavşak değilsin sen” tarzında… Vay vay vay. Demek ki sik kafalık ben de ki, ben de buna razı olup torbamı bantlattırıp içeri girdim ama. Eğer ben buna razı olursam, yarın bigün “bi yanak ver de gir” deseler ne yapacam? Herhalde vericez yanağı girebilmek için. Baktım kimse tınıyor mu etrafta diye. Yok bilader. 1 kişide “ne oluyor” demiyor. Herkes mal mal giriyor içeri. Demek ki bizi sikseler umrumuzda olmaz, Fransız harikası carrefour’dan alışveriş yapacaz diye. Adam olup herkes 2 gün gitmese carrefour’a görürüm ben onları ama adam değiliz biz. İlk “bunlara kapitülasyon verelim padişahım” diyen lalayı sikeyim resmen ya.

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

One response to “Hırsız Değilim Ben Carrefour Efendi, Başlatma Kapitülasyonlarından Lan!”

  1. Anonim says :

    beyfendi belki haklı olarak çok kızmışsınız bende olsam kızardım fakat bunu bizlere anlatırken biraz dha seviyeli bir uslup kullansaydınız sevinirdim

Bir Cevap Yazın

