Kick Ass R5 xVid Coalition

Değer verdiğim, üzerine titrediğim, sevgi ile andığım ama hiç telefon ile arayıp “naber abi” demediğim (ki bunun açıklaması da şudur, ben kimseyi aramıyorum telefonla ve herkesten bu afrayı yiyorum) bir ilk okul arkadaşımdır Ersun Yılmaz. Kendisi bir mimardır ve sol açıktır. İstanbul’da yaşadığı için pek sık görüşmeyiz. Geçenlerde bize geldi ve kapıyı açar açmaz dedi ki “Cenk senin blog iyi güzel de, sen niye hiç sinema yazmıyorsun?”.

Neden sinema yazmıyorum? Tam sebebini bilmiyorum valla, ama sanırım iyi film çıkmıyor pek diye yazmıyorum. Aslında belki eski ama mainstream olamamış, gizli kalmış, bazı indie ve avrupa filmlerini yazabilirim ya. Ama bugün değil.

Bugün Kick-Ass günü, ki kendisinin coalition tarafından R5’i yayınlandı. Nedir bu R5 falan derseniz, önce eski bir link vereyim size bu konu hakkında yazdığım, daha soınra da kısaca diyeyim ki, bir nevi dvdrip kalitesinde bir release’dir. Yani video/audio seyredilir kıvama gelmiştir. Teknik detayların ardından, ki muazzam teknik detaylar verdiğim için kafa ağrısı çekenler olabilir, hemen içerik konusuna dalıyorum.

Bu filmi ben bloglarda, forumlarda duyuyor/görüyor idim bir süredir. Çok iyi, çok komik, çok action, çok thriller yeah yorumları ile ve merak ediyordum nedir olm bu çocuk filmi gibi gözüken şey diye. Ama bugün itibari ile IMDB notu 8.4 olan filmin 33,162 kişi tarafından oylandığını düşünürsek ve bir sürü insanın “2010’un en iyi filmi kickass” nitelendirmesi hakkında da bir oturup bir kalkarsak, galiba bu filmi seyretsek iyi olur diye düşünenler ve düşünmeyenler arasında “aç kapıyı bezirganbaşı” oyunu oynanacak olsa, ben bu filmi seyretsek iyi olur diyenlerin takımında yerimi alır, ve ağır adımlarla sıranın bana gelmesini bekleyeceğim yere doğru ilerlerken “ulan bu cümleyi öyle bir bitirmeliyim ki yarattığım efsanevi beklentiyi karşılayabilmeliyim” şeklinde düşüncelere ben diyim denizaltı natilus, siz deyin hakkın rahmetine kavuşmuş ama inanılanın aksine müslüman olmamış kaptan kusto gibi dalayım. Kısacası filmi seyredecem.

Yönetmenin ilk uzun metraj filmi olan kickass, Nickolas Cage’in oynadığı, Brad Pitt’in co-producer olduğu, hiçbir özel gücü olmamasına rağmen süper kahraman olmaya karar veren bir lise genci hakkında olan bir film. Şimdi postun asıl kısmı olan linklere gelelim. Altyazı henüz olmadığı için altyazı takip linkleri veriyorum 2-3 güne çıkar diye de tahmin ediyorum çünkü millet çıldırmış kickass diye.
Download et buradan / Ya da buradan / Altyazı takip / Altyazı takip 2 / IMDB

Reklamlar

Etiketler:, , ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: