10 Mayıs Bugün Benim Doğumgünüm!

“Herkes gibi diyemem…Çünkü kızlar için geçersiz bir cümle olur, ama her erkek gibi diyebilirim sanırım” diye başladı sözlerine zaman makinesine adımını atmadan önce. Onu 2010 senesine gönderecek olan bilim adamı başını okşadı.

“Her erkek gibi bir zamanlar ufak bir oğlan çocuğu idim ve 2000 yılında kaç yaşında olacağımı hesaplıyordum. 13-14 yaşlarında olmalıyım herhalde çünkü hesaplamalarım 24 yaşını gösterdiği zaman OHA diye düşünmüştüm. 2000 yılında 24 yaşında olacaktım, resmen abi olmuş olacaktım! O zamanlar bilemezdim ki 24 yaşımın doğum gününde Hawaii’de olacak ve çok garip bir doğumgünü yaşayacaktım…”

Evet yukarıda 56. kısa film senaryomu okudunuz umarım beğenmişsinizdir. Şimdi kısa filmi falan kısa keselim de konuya gelelim. Michael Scott (the office)’in de söylediği gibi “birisine doğum günü hediyesi alırken, o kişiyi kaç paralık sevdiğinizi düşünür ve ona göre bir meblağlık hediye alırsınız”. Ben de böyle düşünüyorum ve tüm sevenlerimin işini kolaylaştırmak için bir liste yapıyorum. Bu listedeki hediyeleri alanlar arasında yapacağım bir çekilişte kazanan ile bir öğle yemeğine çıkacağım.

Liste: 1) Projektör, 2) Elektro gitar, 3) Klasik gitar, 4) CERN Hadron tokuşturma deneylerine bir bilet, 5) UFO.

Yukarıdaki sıralama önem sırasına göre yapılmamıştır onu söyliyim de, aklıma gelme sırasına göre yapılmıştır.

“İlk defa zaman yolculuğuna çıkmış bir çocuk için oldukça heyecanlıydı, hemen acaba bana neler oldu diye kendi ismini google’ladı “cenk özmercan”. Kendi kendine yazdığı bu acınası doğum günü yazısını görünce gözleri doldu. “Bu kadar da olmaz lan…Bu kadar da olamaz” diye ağlamaya başladı. “Bu nası bir surat be kıl içinde ayı gibi…” derken sözleri hıçkırıkları ile kesildi…”

Etiketler:,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

6 responses to “10 Mayıs Bugün Benim Doğumgünüm!”

  1. evronas says :

    ufo yerine kabul edersen elimde bitane star trek maketi var. enterprise degil ama baska bir gemi kendisi. captain sulu’nun gemisi hangisiydi, o iste. ogle yemegini de 3 farkli restoranda isterim, oglen baslayip aksamustu bitsin isterim yeme fasli. acim ulan..

    kıl konusuna gelince, allahtan kafanda fazla kalmadı da insana benzemeye başladın…

  2. Anonim says :

    mutlu yıllar cenkim,….bu arada o hayali bende kurardım….2000 24 yapıodu ve bana çok yaşlı geliodu…..ben ilkokul 3 te falan kurmuştum :))))))
    nice senelere
    m.ü.

  3. Anonim says :

    teveccühünüz…

Bir Cevap Yazın

