Süper Komedi: Türk Hacker Twitter’ı Hackledi!

Bazen gazetelerde görürüz, Türk doktor kanseri çözer, Türk astrofizikçisi higgs bozonu ile yakartop oynar, Türk baytarı soyu tükenmekte olan pandaya suni solunum yaptırır, peki Türk hackerlar nerede? Uyuma Türk hacker!

“Türk hacker twitter’ı hackledi” haberini görünce ben işte dedim, gözünün yağını yidimin Türk hackerı boş durmamış ama haberi okuyunca aldı mı beni bir köpek köpek gülme sendromu? Sen bora diye bir eleman kalk, “accept pwns*” diye twitle, sonra bi bak sen bu bora “pwns” diye bir tweeter kullanıcısı bunu takip etmeye başlasın, sonra bu bora kalk sen “accept demi moore” falan diye bi takım ünlüleri kendini takip eder hale getirt.

*İşin bi diğer komik yanı bu Accept “kabul et” anlamında accept değil. Accept diye eski bir rock grubu var. Ve pwn’un ne olduğunu şu an açıklayamayacam 2 saat ama yazıda bora açıklamış ordan bakın isterseniz.

Bu esnada ben ulan twitır bu kadar malca bi bug nasıl olabilir diye düşünüyordum tam ki, yorumlara gözüm takıldı. Bir baktım bir sürü vatandaşımız Türk Hekır Bora ile gurur duyduğunu dile getiren şeyler yazmış. Hahaha, nasıl oluyor da oluyor dedirten bu yorumlardan 1-2 tane örnek seçeyim sizlere bakın.

“Türkden ne cevherler var. Süpersin tek kelimeyle.”
“Filmlerde görüp hep özenmişimdir.PC de iyi sayılırım ama hack filan anlamıyorum.”
“boşuna dememişler. 1 Türk dünyaya bedeldir diye :)) aferim sana bora başarılarının devamını diliyoruz Türk milleti olarak.”
“Bunlar kotu olaylar ama ulkemizdende boyle degerli hacker larin cikmasi onemli bir sey.”

Resmen ben bu olanlardan daha komik bişi zaten yazamam ki ne kasıyosam, bence hemen gidip orjinaline bakın siz haberin ve tüm yorumları okuyun. Aha ta buradan bak

Etiketler:, ,

About cenkozmercan

I do the things that I like to do and if 1 is good, 10 is a whole lot better.

Bir Yanıt Bırakın

